MS Windows
briani 27239
kørt i stå
Fra : Ricko.

Dato : 17-07-03 11:56

Hej Der er sket et eller andet der gør at hver gang jeg trykker på et
link og des lige så kommer jeg ikke videre , der kommer bare den lille
meddelelse nede på proces linien , og der står Microsoft Internet explore
,og
så ellers ikke videre , jeg har scannet for virus med trend og norton , og
kørt ad aware , samt tømt midlertidige Internet filer , hvad gør jeg ,
skal jeg virkelig til at starte forfra , har prøvet gendan system , bruger
win xp

--
Ricko.

Fra : Ole C

Dato : 17-07-03 12:21

Ricko. skrev blandt andet:

> [...]
> link og des lige så kommer jeg ikke videre , der kommer bare den lille
> meddelelse nede på proces linien , og der står Microsoft Internet

Prøv at højreklikke på "den lille meddelelse nede på proces linien" og se om
ikke du kan markere "Størrelse". Derefter kan du med piletasterne trække et
vindue op i størrelse.
Tryk Enter - og træk så med venstre musetast vinduet til den størrelse du
vil have - og du skal IKKE bare trykke på firkanten oppe ved siden af
krydset i øverste højre hjørne.
Når du derefter lukker vinduet på krydset, bør IE huske vinduesstørrelsen
til næste gang.

--
vh
Ole C

Fra : Ole C

Dato : 17-07-03 12:21

Fra : Ricko.

Dato : 17-07-03 12:26

virker heller ikke , jeg får ikke engang den hvide bjælke så man kan følge
tiden inden er der

Fra : Ole C

Dato : 17-07-03 14:27

Ricko. skrev blandt andet:

> virker heller ikke , jeg får ikke engang den hvide bjælke så man kan
> følge tiden inden er der

?????? - det må du forklare nærmere.

Og følg citatreglerne - ellers er det meget uoverskueligt.
Læs for eksempel her: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

--
vh
Ole C

Fra : Ricko.

Dato : 17-07-03 12:34

der bliver bare lagt en helt blank gennemsigtig side ?

Fra : Ricko.

Dato : 17-07-03 15:22

tog en format c: så er jeg helt sikker på hvad jeg skal de næste to tre dage
, godt vi har flere pc i huset

Fra : Ole C

Dato : 17-07-03 18:02

Ricko. skrev blandt andet:

> tog en format c: så er jeg helt sikker på hvad jeg skal de næste to
> tre dage , godt vi har flere pc i huset

Tja, - der er jo mange måder at beskæftige sig selv på.
Det svarer sådan nogenlunde til at købe en ny bil, fordi der ikke er mere
benzin på tanken.....
--
vh
Ole C

Fra : Pico

Dato : 17-07-03 20:05

Ricko. wrote:
> tog en format c: så er jeg helt sikker på hvad jeg skal de næste to
> tre dage , godt vi har flere pc i huset

Når du så har brugt de 2 - 3 dag var det måske en ide at lave et Image,
så behøver du kun bruge 5 minutter.
Pico