MS Windows
briani 27239
Hvordan installeres Service Pack 1 til XP
Fra : Magnus

Dato : 17-07-03 11:21

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.as

Jeg har hentet Service Pack 1 til XP på ovennævnte adresse men jeg kan ikke
få den installeret er kan jeg have hentet en forkert version eller hvad?

/Magnus

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 17-07-03 11:42

Det ville hjælpe hvis du fortalte hvilken fejl du får ?

Ofte er det fordi man bruger en cracket Activation key !!!!!! SP1 har en
masse af disse "omløbsnøgler" hardkodet og vil derfor ikke installere
!!!!!!!

Jannik

Fra : Peer Krogh Petersen

Dato : 17-07-03 21:20