MS Windows
briani 27239
Hvilken opdate skal slettes
Fra : Nielsen

Dato : 16-07-03 22:05

Hej NG

Jeg har lige glemt hvilken opdate der skal slettes.
Problemet er at min mailboks starter meget langsomt, og jeg mener at der er
en opdate man skal slette pga. den sløver maskinen.

vh jan

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 16-07-03 22:36

"Nielsen" <cola@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> en opdate man skal slette pga. den sløver maskinen.

Hvis XP, så måske
Opdatering nr. Q811493
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=18840
M.v.h.
EA

Fra : klander

Dato : 16-07-03 23:49

"Ernst Andreasen" <ernst.andreasen@mail.fjernnospam.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3f15c562$0$5183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Nielsen" <cola@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Hej

Det er delvis rigtigt. Q811493 er blevet rettet fra MS side.
Hvis det er en gammel opdate du har fra MS så slet Q811493 og hent den nye,
den hedder det
samme

Kurt

Fra : Nielsen

Dato : 16-07-03 23:52

"Ernst Andreasen" <ernst.andreasen@mail.fjernnospam.tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
Takker for det hurtige svar, men har fundet ud af det ikke var det som var
problemet.
Når jeg har messenger installeret er den total langsom i OE.
Jeg må rode lidt med det hvis, der ikke er en der har en løsning på det.
vh jan

Fra : morten l

Dato : 17-07-03 00:19

> [...]
> Når jeg har messenger installeret er den total langsom i OE.
> Jeg må rode lidt med det hvis, der ikke er en der har en løsning på det.

kan være du kan bruge dette

Sometimes removing or disabling Windows (or MSN) Messenger causes OE to open
slowly. This will shown by an entry in the system error log: The server
{FB7199AB-79BF-11D2-8D94-0000F875C541} did not register with DCOM within the
required timeout. To fix this, open Regedit and navigate to this key:

HKEY_CLASSES_ROOT
\CLSID
\{FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541}
\InProcServer32

In the right-hand pane, double-click on the (Default) value and delete
whatever is entered there, leaving it blank. Click OK. Now perform exactly
the same step with the key directly underneath, namely

HKEY_CLASSES_ROOT
\CLSID
\{FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541}
\LocalServer32

Once both (Default) values are empty, OE will open normally.

Fra : Nielsen

Dato : 17-07-03 19:04

Det er sgu` flot.
Lidt over en time, og jeg har 2 gode svar, og en computer der virker som den
skal.
Takker mange gange her fra.

vh jan