MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP key
Fra : freak_dk

Dato : 15-07-03 20:08

Hvor finder jeg en key til Windows XP pro dansk version?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-07-03 20:17

"freak_dk" <freak_dk@mobilixnet.dk> skrev :

>Hvor finder jeg en key til Windows XP pro dansk version?

Ikke herinde, dette er en seriøs gruppe, som ikke omhandler warez
og serialz.

Prøv i en gruppe til den slags, men jeg vil da anbefale at købe
de programmer m.v. du vil bruge i stedet for det andet plat.

Skulle det være en legal version du har, beklager jeg ovennævnte,
men så kan MS sikkert hjælpe dig, hvis du har forlist din cd-key.
--
Knud

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-07-03 21:04

On Tue, 15 Jul 2003 21:07:39 +0200, "freak_dk"
<freak_dk@mobilixnet.dk> wrote:

>Hvor finder jeg en key til Windows XP pro dansk version?

Typisk bag på cd-æsken, evt. på den medfølgende maual. Hvis du ikke
kan finde den, så spørg den forhandler du har købt den hos.

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 15-07-03 22:57

Peter Loumann wrote:
> Typisk bag på cd-æsken, evt. på den medfølgende maual.

Hvis det er en OEM-version vil det ofte sidde på et klistermærke
et eller andet sted på kabinettet.

mvh
Henning