MS Windows
briani 27239
Filerne er forsvundet?
Fra : sls

Dato : 15-07-03 19:06

Hej

Jeg har postet følgende i dbed, men tror nu det er et windows problem.

>Jeg har en harddisk på 20 GB (NTFS), hvor filerne er forsvundet. Jeg kan se
at der er brugt 13GB og at der er 6 GB fri på HDen, man jeg kan ikke se
filerne.
Jeg har prøvet med norton systemworks, men den kunne ikke redde noget.
Jeg tror det er FAT tabellen der er røget, hvordan gendanner man denne?

Kører med XP<

Har fået at vide at der ikke er FAT tabel på NTFS, men det må være noget i
samme stil der er røget.
Problemet opstod da HD blev pillet fra mens XP kørte (HD sidder i skuffe)

Kan den reddes?

Mvh Sid