MS Windows
briani 27239
Er Mcafee gået helt død??
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 15-07-03 13:01

.....jeg kan slet ikke downloade opdateringer m.v., ligesom en nyinstallation
heller ikke hjælper på problemet. Instant Updater står blot og venter på
opdateringer time efter time.

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 15-07-03 13:34

Kan du ikke bare hente superdat manuelt denne gang ?

Jannik

Fra : LarsS

Dato : 15-07-03 15:10

> [...]
> heller ikke hjælper på problemet. Instant Updater står blot og venter på

Hér skulle jeg skrive ny adresse ind i
AutoUpdate-Configure
http://www.networkassociates.com/us/downloads/updates/

/LarsS

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 15-07-03 22:13

"LarsS" <sidenius@kabelnettet.dk> wrote in message
> "Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]

Øøøh, hvordan kan det fungere sammen med instant update?

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 16-07-03 08:22

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> wrote in message

> "LarsS" <sidenius@kabelnettet.dk> wrote in message
> nyinstallation

> Øøøh, hvordan kan det fungere sammen med instant update?

I dag virkede det hele perfekt! Det har nok været hos Mcafee, der har været
kapacitetsproblemer.