MS Windows
briani 27239
Win2k3 server
Fra : Devast8or, work

Dato : 15-07-03 10:57

Hej med jer,

Er det mig der hallucinerer, eller blev der ikke frigivet en Beta version af
Windows 2003 Server (vist den hedder Whistler)? Jeg kan ikke rigtig finde
noget på google.

TIA

Devast8or

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-07-03 12:06

Jo, det er lang tid siden. Den færdige version er nu ude i
forretningerne.
http://www.microsoft.com/windowsserver2003/default.mspx

Fra : Devast8or, work

Dato : 15-07-03 12:44

> Jo, det er lang tid siden.

Det mente jeg nok.

> Den færdige version er nu ude i
> forretningerne.
> http://www.microsoft.com/windowsserver2003/default.mspx

Ja, det kunne jeg næsten regne ud da jeg søgte efter beta'en på
www.microsoft.com.

Kan man stadig hente beta'en nogen steder? (den fulde verison ligger ne
lille smule over mit budget :)

Devast8or

Fra : Martin Schultz

Dato : 15-07-03 13:46

On Tue, 15 Jul 2003 13:43:50 +0200, "Devast8or, work"
> [...]

>www.microsoft.com.
>
>Kan man stadig hente beta'en nogen steder? (den fulde verison ligger ne

Jeg er ret sikker på at man kan få en 120 dages trail hos microsoft.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-07-03 14:51

"Martin Schultz" <dknews@dropbox.cotse.net> wrote in message

> Jeg er ret sikker på at man kan få en 120 dages trail hos microsoft.

180 dages evaluation kit
http://www.microsoft.com/windowsserver2003/evaluation/trial/default.mspx

Jeg bliver mer og mer glad for min MSDN Universal

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Devast8or, work

Dato : 15-07-03 14:59

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.microsoft.com/windowsserver2003/evaluation/trial/default.mspx
>
> Jeg bliver mer og mer glad for min MSDN Universal

Perfekt, mange tak :)

Devast8or

Fra : Jens

Dato : 15-07-03 22:17

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 180 dages evaluation kit
> http://www.microsoft.com/windowsserver2003/evaluation/trial/default.mspx

Den er også på cd i Alt om data til 40 kr.

Mvh Jens

Fra : Devast8or

Dato : 18-07-03 23:21

Peter Lykkegaard wrote:
> [...]
> http://www.microsoft.com/windowsserver2003/evaluation/trial/default.mspx
>
> Jeg bliver mer og mer glad for min MSDN Universal

Forresten - MSDN? Hvad er det? MicroSoft et-eller-andet gætter jeg på, men
hvad?

(og hvor lang tid tager det, og hvad kan man blive når man har sådan en
titel?)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-07-03 23:32

In dk.edb.system.ms-windows, Devast8or wrote:

>Forresten - MSDN? Hvad er det?

Microsoft Developer's Network.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Devast8or

Dato : 19-07-03 11:11

Lars Stokholm wrote:

> Microsoft Developer's Network.