MS Windows
briani 27239
Genfinde svar!
Fra : Dorthe.

Dato : 15-07-03 10:29

Hej Gruppe!
For en tid siden svarede I mig på et indlæg, nu er det sådan at jeg gerne
skulle finde dette indlæg igen. Jeg har til tider set I har anvist Google,
men har ikke heftet mig yderligere derved, før jeg nu selv har brug for
muligheden, kunne jeg får metoden fortalt igen.
Tak alle.. Dorthe!

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 15-07-03 10:32

Dorthe. wrote:
> [...]
> anvist Google, men har ikke heftet mig yderligere derved, før jeg nu
> selv har brug for muligheden, kunne jeg får metoden fortalt igen.

bare gå ind på google og vælg grupper og vælg dk. så kommer du hertil:
http://groups.google.dk/groups?group=dk&hl=da
Så er det bare at dykke ned til den gruppe du ønsker.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Dorthe.

Dato : 15-07-03 18:53

Hej igen!
Det gik jo nemt, tak for hjælpen.....Dorthe!

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 15-07-03 19:01

Dorthe. wrote:
> Hej igen!
> Det gik jo nemt, tak for hjælpen.....Dorthe!

Var så lidt.