MS Windows
briani 27239
Genoprettelsespunkter XP home DK
Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 15-07-03 08:53

Alle mine tidligere genoprettelses punkter er pludselig forsvundet. Der er
lavet et systemkontrolpunkt i går og jeg har lige prøvet at oprette et
manuelt idag. Det er kun disse, der er tilbage. Bortset fra den ugentlige
defragtmentering, samt en nyinstallation af en hp psc 2110 all-in-one
printer har jeg ikke foretaget noget. Er der nogen der har været udsat for
det samme?
hilsen
Jørgen

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 15-07-03 09:03

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> defragtmentering, samt en nyinstallation af en hp psc 2110 all-in-one
> printer har jeg ikke foretaget noget. Er der nogen der har været udsat for

Rettelse:
Jeg mener gendannelsespunkter, hvis nogen skulle være i tvivl - undskyld
fejlen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-07-03 12:03

Af hensyn til den optagne plads slettes gamle gendannelsespunkter
efterhånden.

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 15-07-03 20:05

> Af hensyn til den optagne plads slettes gamle gendannelsespunkter
> efterhånden.

Hej Jens
Jeg har ellers kunnet se gendannelsespunkter flere måneder bagud - nu ser
jeg kun den fra igår.
Det finder jeg lidt mærkeligt.
Jørgen

Fra : Kakaofugl

Dato : 15-07-03 20:41

Hej
Jeg har samme problem og mener det er opstået efter en windows update(hotfix
pakke)
har ikke kunnet løse problemet
Hilsen
Jan

Fra : Thomas Madsen

Dato : 15-07-03 20:48

Jørgen Jørgensen skrev:

> Alle mine tidligere genoprettelses punkter er pludselig forsvundet.

Hvor meget fri harddiskplads har du? På følgende link er der f.eks.
forklaret at WinXP kan finde på at slette genoprettelsespunkter hvis
der ikke er særlig meget harddiskplads tilbage. Den burde dog advare
dig om dette, men har man nu engang slået den advarsel fra, så gør
den jo ikke. <http://support.microsoft.com/?kbid=301224>.

Madsen.

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 16-07-03 16:54

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der ikke er særlig meget harddiskplads tilbage. Den burde dog advare
> dig om dette, men har man nu engang slået den advarsel fra, så gør

Hej Madsen
Der er ikke pladsmangel, idet der er 45 GB ledigt.
Der er tilsyneladende tale om en automatisk opgradering af driver fra
Logitech (enhedshåndtering).
Der er tale om en driver, der ikke er xp kompatibel og måske derfor er der
gået kuk i det hele.
Det ser imidlertid ud til at det virker igen, der er automatisk oprettet
gendannelsespunkter de sidste par dage.
Det er så bare heldigt, at jeg ikke fik brug for gendannelse.
Som du skriver burde jeg jo nok have fået en advarsel - Hvor kan jeg
eventuelt have slået dette fra ??
På forhånd tak for oplysninger.

Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 16-07-03 17:13

Jørgen Jørgensen skrev:

> Som du skriver burde jeg jo nok have fået en advarsel - Hvor kan
> jeg eventuelt have slået dette fra ??

Der kan slukkes for advarslen om manglende harddiskplads med et
program som TweakUI f.eks.

Madsen.