MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Åbne vedhæftede filer - hvad er galt??
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 13-07-03 08:36

Når jeg forsøger at åbne et billede af min søn som jeg har fået sendt pr.
mail, så får jeg en fejlmeddelelse der siger noget om at det ikke er en
valid win32 aplication.

browser = OEexpress
Fil =.jpg

Nogen der har et bud

Peter

Fra : Edmund

Dato : 13-07-03 08:55

Peter K. Nielsen wrote:
> Når jeg forsøger at åbne et billede af min søn som jeg har fået sendt
> pr. mail, så får jeg en fejlmeddelelse der siger noget om at det ikke
> er en valid win32 aplication.

Er det når du vælger åben i OE at den kommer med den melding

> browser = OEexpress
> Fil =.jpg

Den har vel ikke dobbelt fil endelse som f.eks billed.jpg.exe

Kan du ikke gemme den og så åbne den med Paint

Irfan View er god til visning af billeder
http://tdconline.tucows.com/preview/194967.html

--
Mvh Edmund

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 13-07-03 12:06

"Edmund" <edm@os.dk> wrote in message

> Er det når du vælger åben i OE at den kommer med den melding

Ja de er når jeg klikker på "klipsen" og vælger åben.
Det sker dog også hvis jeg inde i stifinder klikker på en billed fil, så vil
den heller ikke åbne, men hvis jeg beder et biledbehandlingsprogram om det,
så er der ingen problemer

> Den har vel ikke dobbelt fil endelse som f.eks billed.jpg.exe

nej

> Kan du ikke gemme den og så åbne den med Paint

Jo men det er jo lidt af en omvej.

Peter

Fra : Edmund

Dato : 13-07-03 12:12

Peter K. Nielsen wrote:
> [...]
> så vil den heller ikke åbne, men hvis jeg beder et
> biledbehandlingsprogram om det, så er der ingen problemer

Det er vel ikke fordi den hedder Jpeg i stedet for jpg

Prøv i stifinder at højreklikke og vælg åben med, og sæt kryds i "vælg
altid"
Har du win98 skal du trykke shift inden du højreklikker.

Hvilken windows har du

--
Mvh Edmund

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 13-07-03 18:56

> Det er vel ikke fordi den hedder Jpeg i stedet for jpg

nej

> Prøv i stifinder at højreklikke og vælg åben med, og sæt kryds i "vælg
> altid"

giver samme resultat

> Har du win98 skal du trykke shift inden du højreklikker.
>
> Hvilken windows har du

XP

Peter