MS Windows
briani 27239
Min maskine blev kinesisk efter en genstar~
Fra : Brian [2610]

Dato : 11-07-03 21:43

Samtlige mapper og filer på mine drev, står pludselig på kinesisk.... det
kom efter en genstart af maskinen

Se fejl i news:dk.binaer under kinesisk

Fra : Brian [2610]

Dato : 11-07-03 21:47

Brian [2610] wrote:
> Samtlige mapper og filer på mine drev, står pludselig på kinesisk....
> det kom efter en genstart af maskinen
>
> Se fejl i news:dk.binaer under kinesisk

Kører Win XP Pro - DK /SP1 og ingen drev er delt, alle drev er fat32

Nogen der ved hvordan jeg får normale tilstande på drevne igen ?

Fra : Pico

Dato : 11-07-03 21:49

Brian [2610] wrote:

> Kører Win XP Pro - DK /SP1 og ingen drev er delt, alle drev er fat32
>
> Nogen der ved hvordan jeg får normale tilstande på drevne igen ?

Kan du ikke indlæse et gendannelspunkt eller lægge et Image ind igen ?
Pico

Fra : Jens

Dato : 11-07-03 22:45

"Brian [2610]" <nospam@REMOVEtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Samtlige mapper og filer på mine drev, står pludselig på kinesisk.... det
> kom efter en genstart af maskinen
>
> Se fejl i news:dk.binaer under kinesisk

Kan man ikke lære chinese på aftenskole ?

Kik på dine indstillinger for sprog, i kontrolpanel internationale og
sproglige.....

Mvh Jens