Bookmarking af bestemt site
Fra : Kay Larsen

Dato : 02-04-01 06:27

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg kan styre bookmarking.
Jeg ønsker at brugeren altid bookmarker min "Default.htm"
med browserens"Føj til foretrukne/Bookmark"
uanset hvilken af mine pages som vises på brugerens skærm.
--
Regards@kaylarsen.com

Fra : Claus Schmidt

Dato : 02-04-01 18:56

"Kay Larsen" ::
> Kan nogen fortælle mig hvordan jeg kan styre bookmarking.

-smid hele dit site ind i en frame, så skulle det virke. Jeg er
bare ikke sikker på at dine brugere i virkeligheden vil blive
glade for det.

--
[claus]

Fra : Kay Larsen

Dato : 02-04-01 22:15

Jeg tror ikke at forslaget er en acceptabel løsning.

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-04-01 18:11

"Kay Larsen" <mail@kaylarsen.com> skrev i en meddelelse
> Kan nogen fortælle mig hvordan jeg kan styre bookmarking.
> Jeg ønsker at brugeren altid bookmarker min "Default.htm"
> med browserens"Føj til foretrukne/Bookmark"
> uanset hvilken af mine pages som vises på brugerens skærm.

Det kan du ikke. Og det bør du højest sandsynligt heller ikke, men nu jeg
kender ikke den specifikke situation. :)

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Klaus Seidenfaden

Dato : 07-04-01 00:20

Niels Andersen skrev i meddelelsen ...
>"Kay Larsen" <mail@kaylarsen.com> skrev i en meddelelse
>
>Det kan du ikke. Og det bør du højest sandsynligt heller ikke, men nu
jeg
>kender ikke den specifikke situation. :)

Hvis nu Default.htm er et frameset, vil det så ikke virke? (forudsat at
man er kommet til "pageNN.htm" via Default.htm og ikke har slået direkte
op på den)

-- Klaus.