MS Windows
briani 27239
Ftp program til windows XP
Fra : Lars Grau

Dato : 11-07-03 14:31

Hej NG

Jeg ved ikke lige om det er den rigtigte NG, men nu prøver jeg. Er der nogen
som kender et FTP program hvor man kan stille hvor meget det må uploade med,
for ikke at smadre hele min forbindelse.???

Mvh

Lars

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-07-03 15:10

On Fri, 11 Jul 2003 15:30:54 +0200, Lars Grau wrote:

> Jeg ved ikke lige om det er den rigtigte NG, men nu prøver jeg. Er der nogen
> som kender et FTP program hvor man kan stille hvor meget det må uploade med,
> for ikke at smadre hele min forbindelse.???

Ja, FileZilla Server. Lille let og gratis FTP-server.
http://sourceforge.net/projects/filezilla

--
Lars

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-07-03 16:04

On Fri, 11 Jul 2003 16:10:04 +0200, Lars Jørgensen wrote:

> Ja, FileZilla Server. Lille let og gratis FTP-server.
> http://sourceforge.net/projects/filezilla

Hov... ja, jeg var vist lige hurtig nok. Som jeg kan forstå af dit nye
indlæg (og det her) så er det jo _ikke_ en server du skal ha'.

Prøv istedet FileZilla (ikke server). Der kan du bestemme max up- og
download hastighed.

Samme URL igen. http://sourceforge.net/projects/filezilla

--
Lars

Fra : Martin Schultz

Dato : 12-07-03 11:59

On Fri, 11 Jul 2003 15:30:54 +0200, "Lars Grau" <newsXXX@ilejr.dk>
wrote:

> [...]
>som kender et FTP program hvor man kan stille hvor meget det må uploade med,
>for ikke at smadre hele min forbindelse.???

Ja flashFXP.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til