MS Windows
briani 27239
mediaplayer 9
Fra : Anders pedersen

Dato : 11-07-03 13:18

Kan nogen fortælle mig hvor windows mediaplayer 9 ikke kan finde min
brænder.
Den er i xp en brænder og nero kan også finde den også cooledit kan
Hvad er der galt for at mediaplayer ikke kan finde den?
det er en
memorex 32maxx1240aj

Anders

Fra : Mariusz C.

Dato : 12-07-03 15:53

WMP9 er ogsaa et selvstaendigt program ligesom nero. Det benytter Easy CD
Creators engine til at braende med! Proev at hente en demo af Roxio Easy
CD Creator og se om den kan finde din braender. Kan den det saa proev at
skrive til microsoft!

//XoDeus

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-07-03 00:17

"Anders pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk>
skrev i en meddelelse newsrr5a3tr928lkx8@news.stofanet.dk...

> [...]
> Den er i xp en brænder og nero kan også finde den også cooledit kan
> Hvad er der galt for at mediaplayer ikke kan finde den?

Jeg har ingen anelse, jeg vil blot spørge hvorfor du ikke
bare bruger nero, hvad kan wmp9 som nero ikke kan ?

Jan Rasmussen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 16-07-03 00:32

In dk.edb.system.ms-windows, Jan Rasmussen wrote:

>Jeg har ingen anelse, jeg vil blot spørge hvorfor du ikke
>bare bruger nero, hvad kan wmp9 som nero ikke kan ?

Det kan være meget billigt. ;)

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)