MS Windows
briani 27239
Mangler et klog hovede til et problem med ~
Fra : Krystalheksen

Dato : 10-07-03 17:46

Hej'sa

Jeg sidder med et stort problem hos min kærste som har skiftet netbank til
Sparekassen "før Dansk bank unden fejl" men vi kan ikke få det til at virke
har snakket en time med surport uden held vi får den samme fejl efter login
ved lagt billede i dk.binaer det er åbenbart en java fejl
Pc er med Windows98SE "ram 192mb" fuldt opdateret og bruger IE 6.0 og har WM
installert er den en der sidder med en ide...:)

MVH
Gaby

Fra : Stig Mogensen

Dato : 10-07-03 19:00

Krystalheksen wrote:

> [...]
> Pc er med Windows98SE "ram 192mb" fuldt opdateret og bruger IE 6.0 og har
> WM installert er den en der sidder med en ide...:)

Go'Davser,

Ligner noget Javasnavs....
Prøv at afinstallere Java WM, og installer den sidste nye JRE fra
www.sun.com

/Stig
--
* SuSE Linux 8.1 Prof, KDE 3.0.5, GeForce4 TI-4800SE *
* P4S333, P4 1.6ghz NW, 512mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *

Fra : Krystalheksen

Dato : 10-07-03 20:45

Det har vi prøvet men det hjælper ikke det kan åbenbart ikke virke her, får
flg. fejl i Java logen kan ikke forstår der står noget med netscape, har
prøvet proxy

MVH

Java(TM) Plug-in: Version 1.4.1_03
Using JRE version 1.4.1_03 Java HotSpot(TM) Client VM
User home directory = C:\WINDOWS

Proxy Configuration: No proxy

c: clear console window
f: finalize objects on finalization queue
g: garbage collect
h: display this help message
l: dump classloader list
m: print memory usage
o: trigger logging
p: reload proxy configuration
q: hide console
r: reload policy configuration
s: dump system properties
t: dump thread list
v: dump thread stack
x: clear classloader cache
0-5: set trace level to <n>
----------- RedSheriff Measurement -----------

Privacy: http://www.redsheriff.com/privacy.htm

Record Sent

EBJSignlet 2002-03-11 startet

JVM 1.4.1_03 on Windows 98 4.10

Netscape security model is no longer supported.
Please migrate to the Java 2 security model instead.

[...]

java.lang.OutOfMemoryError

Fra : Søren Jensen \( 9800~

Dato : 10-07-03 21:31

Prøv at kikke her