MS Windows
briani 27239
Listen Tilføj/fjern programmer
Fra : Lundsteen

Dato : 10-07-03 12:26

Hej NG.

Jeg oplever, at når jeg åbner subj. så ser denne meget mærkelig ud! Det
mærkelige består i, at der er store spring mellem programmerne på listen,
dvs. listen er uendelig lang, og der står intet på en meget stor del af den.
Dette er møg irriterende og jeg håber der er én, som ved hvordan det
fikses?!

MVH. Andreas

Fra : Lundsteen

Dato : 10-07-03 12:28

UPS...glemte selvfølgelig at angive OS, hvilket er XP PRO SP1.

MVH. Andreas

Fra : BJ.DK

Dato : 10-07-03 13:27

"Lundsteen" <lundsteen@FJERNDETTE.msn.com> skrev i en meddelelse
> UPS...glemte selvfølgelig at angive OS, hvilket er XP PRO SP1.

Jeg har ingen ide om, hvad et der, men jeg ville selv starte med at køre en
Ad-Aware for at se efter mystiske installerede programmer.

Dernæst en RegClean for at ryde op i registreringsdatabasen.

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 10-07-03 14:40

"BJ.DK" <news@klog.dk> wrote in message
> Jeg har ingen ide om, hvad et der, men jeg ville selv starte med at køre
en
> Ad-Aware for at se efter mystiske installerede programmer.

- samt køre en Spybot, der nogengange finder ting og sager, som Ad-Aware
ikke finder

Ad-Aware og Spybot kan hentes gratis her:
http://www.answersthatwork.com/Downright_pages/downrights_a-z.htm

mvh Poul

Fra : Lundsteen

Dato : 10-07-03 16:27

> Jeg har ingen ide om, hvad et der, men jeg ville selv starte med at køre
en
> Ad-Aware for at se efter mystiske installerede programmer.

Ad-Aware og Spybot er kørt uden resultat!

> Dernæst en RegClean for at ryde op i registreringsdatabasen.

Hvor finder man sådan en?

MVH. Andreas

Fra : Torben Jensen

Dato : 10-07-03 19:37

Her http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=189
--
Mvh Torben

Fra : .Kody

Dato : 10-07-03 19:07

> [...]
den.
> Dette er møg irriterende og jeg håber der er én, som ved hvordan det

Jeg har tit set problemet min egen gør det også, jeg mener også 98 gjorde
det
Ud over der er irriterrende, tror jeg ikke det betyder noget.

..Kody