MS Windows
briani 27239
Fjerne partition
Fra : Finn Boye

Dato : 10-07-03 10:35

Hej Ng

Jeg har en harddisk der er delt i cirka 2GB og 38GB. Jeg vil gerne samle dem
til én igen.

Der er installeret win2000 på begge partitioner ved en fejl. Nu vil jeg have
ryddet op og lavet en frisk installering på én partition.

Så jeg kan godt bruge lidt hjælp til hvordan jeg får fjernet de nuværende 2
partitioner.

Fra : Kasper

Dato : 10-07-03 10:48

Hey

jeg ville nok bare enten formatere dem først, eller slet ikke og så bare
boote op på win2k cd'en.... under opsætningen kan du både slette og oprette
partitioner og den formatere selv bagefter den den skal bruge

du kan både lave i fat32 og nfts

--
Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på -> http://www.angelfire.com/alt/elektronik/

Fra : Jens

Dato : 10-07-03 10:44

"Finn Boye" <finnboye@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Så jeg kan godt bruge lidt hjælp til hvordan jeg får fjernet de nuværende
2
> partitioner.

Boot på din w2kcd, og vælg "jeg vil selv bestemme installationsdrev."

Derved kan du under install, fjerne begge parter, og lave nue, men jeg vil
da foreslå en part på ca 10-15gb til c, og resten til d.

Nøjes med at oprette det drev der skal installeres fra, og opret så resten
inde fra w2k når den er installeret.

Mvh Jens