MS Windows
briani 27239
selvoprettende mappe
Fra : BMA

Dato : 10-07-03 08:50

På trods af gentagne sletninger bliver WIN ved med at oprette en tom
under-mappe ved navn Musik i mappen Dokumenter !
Hvordan kan jeg stoppe denne automatiske oprettelse ???
mvh
HB

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-07-03 11:30

In dk.edb.system.ms-windows, BMA wrote:

>På trods af gentagne sletninger bliver WIN ved med at oprette en tom
>under-mappe ved navn Musik i mappen Dokumenter !
>Hvordan kan jeg stoppe denne automatiske oprettelse ???

Det er Media Player der laver den når du starter programmet.

Start -> Kør -> wmplayer.

1) "Copy Music" -> "Copy music to this location" -> Change...
Sæt den mappe til en temp-mappe eller noget (hvis du altså ikke
skal "rippe" musik med Media Player, i så fald kan du måske selv
vælge en bedre mappe). Hovedsagen er at mappen skal eksistere i
forvejen, så Media Player ikke opretter en mappe, som du ikke
ønsker, hver gang du starter den. Hvis ikke du "ripper" musik
med Media Player, så sker der ikke noget med den mappe du vælger.

2) "Media Library" -> "Add and delete media files" -> "Monitor
Folders...". Fjern hvad der måtte ligge herinde.

Oversæt selv til dansk, hvis der er behov for det.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : IzNoGoUd

Dato : 10-07-03 21:53

On Thu, 10 Jul 2003 12:29:42 +0200, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
wrote:

>Det er Media Player der laver den når du starter programmet.
Det var jeg ikke klar over at det er WMP som opretter den!

Jeg ved at man i "TweakUI for Windows XP" kan bestemme placeringen for
"musik" mappen!

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*