MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Lukke program før kørsel af andet program
Fra : CS

Dato : 09-07-03 20:30

Hej

Jeg har et program kørende på min maskine (A), som jeg ønsker lukket ved
kørsel af bestemte andre programmer, så som spil (B). Og ønsker ligeledes
(A) startet efter nedlukning af (B)

Håber I forstår!

Men søger en løsning, hvor denne proces automatisk bliver gennemført ved
start af et program (B)

Nogle mulige løsninger?

- CS

---

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-07-03 01:03

Hvis programmet støtter at afbrydes fra kommandolinien, så lav en
batchfil som lukker det og starter spillet. Når spillet lukkes starter
den så programmet op igen.

Fra : CS

Dato : 10-07-03 11:58

> Hvis programmet støtter at afbrydes fra kommandolinien, så lav en
> batchfil som lukker det og starter spillet. Når spillet lukkes starter
> den så programmet op igen.

Hvordan gøres det mere præcis? Tænker mere på hvilke komandoer som skal
bruges for at lukke programmer via en batchfil?

Kører i øvrigt Xp pro Sp1 dk

- CS

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-07-03 14:41

Det vil stå i dokumentationen for programmet (hvis det støttes).
OS'et du bruger er i denne forbindelse uinteressant da det er
programmet selv der skal støtte det.

Fra : CS

Dato : 10-07-03 15:59

> Det vil stå i dokumentationen for programmet (hvis det støttes).
> OS'et du bruger er i denne forbindelse uinteressant da det er
> programmet selv der skal støtte det.

Okay... Ser desværre ikke ud til at det er muligt! Har ikke kunnet finde
noget i dukumentation til programmer om det! Findes der andre alternativer?
Måske et lille program som kan klare denne opgave?

- CS