MS Windows
briani 27239
Win2000 som OEM produkt
Fra : Michael Nielsen

Dato : 08-07-03 23:12

Hej NG

Jeg har en AMD 1700+ som gerne skulle have en win2000 installeret -
spørgsmålet er bare nu om jeg med god samvittighed kan købe og inst. et OEM
produkt?
Eller er det at omgå reglerne og dermed evt. ulovligt?

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh\Michael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-07-03 09:51

Michael Nielsen wrote:
> Jeg har en AMD 1700+ som gerne skulle have en
> win2000 installeret - spørgsmålet er bare nu om jeg
> med god samvittighed kan købe og inst. et OEM produkt?
> Eller er det at omgå reglerne og dermed evt. ulovligt?

Det er lovligt ved køb af andet hardware, typisk harddisk
og i nogle tilfælde RAM:
http://prcdata.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=2618491
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=910056

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-03 10:00

Michael Nielsen skrev:

> [...]
> et OEM produkt?
> Eller er det at omgå reglerne og dermed evt. ulovligt?

Kunne denne bruges:
http://www.jack-dtp.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=704

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her: