MS Windows
briani 27239
Stifinder fryser WinXp
Fra : McFly

Dato : 08-07-03 17:58

Hej

Jeg kører med XPpro, lykkeligt i 3/4 år uden problemer.
Ligepludselig efter normal opstart virker det som sædvanligt, men går man i
stifinder eller Denne Computer fryser den. Hvis man undgår det, fungerer det
hele.
Engang imellem efter længere oppetid ( over 1 time ) fungerer stifinderen
igen indtil næste boot

Er der nogler der har oplevet det, og evt løsning på det ???

PS. Det skete efter cirka afindstallering af Sygate firewall samt inst. af
Norton firewall - har prøvet at fjerne osv

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-07-03 20:17

"McFly" <xxx@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> PS. Det skete efter cirka afindstallering af Sygate firewall samt inst. af
> Norton firewall - har prøvet at fjerne osv

Har du ikke et gendannelsespunkt i forbindelse med ovenstående, således at
du kan køre pc.en tilbage til det den var, inden du lavede ovenstående.

Kurt

Fra : McFly

Dato : 08-07-03 20:35

Jo, men systemet kunne ikke gendannes, prøvede flere tidspunkter,
genoprettelsessysytemet er ikke efter min mening til topkarakter.

Fra : Leo E

Dato : 09-07-03 13:18

"McFly" <xxx@hotmail.com> wrote in message news:<3f0af802$0$32489$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
>
> PS. Det skete efter cirka afindstallering af Sygate firewall samt inst. af
> Norton firewall - har prøvet at fjerne osv

Der er måske nogen rester fra Sygate i registreringsdatabasen,
som det her kan fjerne: www.vtoy.fi/jv16/index.php
Det er jv16 du skal hente
Hilsen: Leo

Fra : McFly

Dato : 10-07-03 22:09

Har Opgivet

Jeg er begyndt at reinstallere de hele - suk

Men ellers tak for hjælpen