MS Windows
briani 27239
Klone disk
Fra : Jimmy

Dato : 08-07-03 12:07

Hej

Jeg skal have klonet en NTFS disk, men vil helst klare det med et freeware
program.

Findes et sådant?

Mvh
Jimmy

Fra : Madsen

Dato : 08-07-03 12:17

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skal have klonet en NTFS disk, men vil helst klare det med et freeware
> program.
>
> Findes et sådant?

Jeg kan anbefale Seagate DiskWizard
http://www.seagate.com/support/disc/drivers/discwiz.html
Den der hedder Discwizard Starter Edition som laver
en boot floppy
Den virker også med andre diske end Seagate.

Den både Fdisker, formatterer og kloner den gamle
disk over på den nye.

mvh Mogens M

Fra : Jimmy

Dato : 08-07-03 17:39

"Madsen" <Madsen@post999.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Den der hedder Discwizard Starter Edition som laver
> en boot floppy
> Den virker også med andre diske end Seagate.

Tak til jer begge for svarene.
Det hjalp mig videre.

Mvh
Jimmy

Fra : Leony

Dato : 08-07-03 12:36

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal have klonet en NTFS disk, men vil helst klare det med et
> freeware program.
> Findes et sådant?

SavePart:
http://perso.club-internet.fr/guiboure/en/index_frame.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Holger

Dato : 08-07-03 15:31

Hvorfor Freeware?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-07-03 16:29

"Holger" <Holger@d.y> skrev :

>Hvorfor Freeware?

Kan man få noget brugbart gratis, er det så ikke at foretrække
fremfor at skulle betale?

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.
--
Knud