MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Media Player 9 giver fejl ved MP3
Fra : Erling Sørensen

Dato : 08-07-03 08:21

Hej !

Jeg bruger XP Pro. Jeg installerede og fjernet ACE mega Codes Pack inden
for få timer.Jeg brugte ikke funktionen "Aggressive remover" (fjerner andre
codec) Når jeg nu vil afspille MP3 filer via MP9 får jeg følgende
fejlmeddelelse :

"Windows Media Player har fundet en ukendt fej"l. Går jeg ind under Web
hjælp :

You have encountered the following error while using Windows Media Player:

----

Error# C00D11CD

Sorry, no more help is available for this problem at this time

Jeg har forsøgt Google og MP9 support sider uden held (så "at this time"
er hvis ok)

Er der nogen her i gruppen der kan klare dette ????

Med venlig hilsen

Erling Sørensen
pabloess@stofanet.dk

Fra : Madsen

Dato : 08-07-03 12:34

Erling Sørensen skrev:

> Jeg brugte ikke funktionen "Aggressive remover"

Det er ellers smartest at gøre, efter min mening.

> Error# C00D11CD

Prøv at installere det codec som er nævnt i dette link:
http://groups.google.com/groups?as_umsgid=Xns92F3B6834444A.thomas@madsen.tdcadsl.dk

Madsen.

Fra : Erling Sørensen

Dato : 08-07-03 19:29

Fra : Madsen

Dato : 08-07-03 20:49

Erling Sørensen skrev:

> Jeg har installeret Radium.exe og kørt MP3.reg uden at det har
> hjulpet på situation. Så hvad nu ????

Hmm, så prøv evt. at afinstallere Radium igen, kør en installation af
ACE Mega Codec Pack hvor du vælger en Custom Install og krydser det af
som er vist her til at starte med:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/ace_591_pro/installerede_codecs.png>.

Når du går videre så sørg for at den kører den her 'Aggressive remover'
så du får muget ud i de codecs som du har inde i forvejen. Det er sikkert
dem som laver koks i MP9.

Hvis du på et senere tidspunkt får behov for flere codecs så kan du
altid gå ind i Kontrolpanel > Tilføj/fjern og vælge at afinstallere
ACE Mega Codec Pack. Det giver dig nemlig mulighed for at fjerne den
helt, reparere den eller tilføje nye codecs.

Madsen.

Fra : Erling Sørensen

Dato : 08-07-03 21:49

> [...]
>
> Når du går videre så sørg for at den kører den her 'Aggressive remover'
> så du får muget ud i de codecs som du har inde i forvejen. Det er sikkert

Med venlig hilsen
> Madsen.

Hej Madsen

Jeg har gjort som du har forslået, men desværre får jeg samme alarm når jeg
forsøger at afspille MP3. (jeg har genstarte

mvh
Erling Sørensen

pabloess@stofanet.dk

Fra : Madsen

Dato : 08-07-03 22:04

Erling Sørensen skrev:

> Jeg har gjort som du har forslået, men desværre får jeg samme
> alarm når jeg forsøger at afspille MP3.

Hmm, mystisk. Så er jeg blank. Jeg havde på et tidspunkt det samme
problem efter at have installeret en fuld ACE Mega Codec Pack, men
problemet forsvandt da jeg gjorde som beskrevet.

Madsen.

Fra : Erling Sørensen

Dato : 08-07-03 22:29

"Madsen"
> [...]
> problem efter at have installeret en fuld ACE Mega Codec Pack, men
> problemet forsvandt da jeg gjorde som beskrevet.

Det var en skam, men mange tak for forsøget

mvh

Erling Sørensen

pabloess@stofanet.dk

Fra : Erling Sørensen

Dato : 09-07-03 07:39

"Erling Sørensen" <pabloess@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Madsen"

Jeg klarede den ved at køre en repair af XP

mvh

Erling Sørensen

pabloess@stofanet.dk

Fra : Madsen

Dato : 09-07-03 11:59

Erling Sørensen skrev:

> Jeg klarede den ved at køre en repair af XP

Godt at du fik det løst og tak for tilbagemeldingen.

Madsen.