MS Windows
briani 27239
Møg Irriterende pop-ups
Fra : Nuser

Dato : 08-07-03 07:20

Der dukker alle mulige pop-ups med viegra og alt muligt andet snot op på min
computer - hvordan stopper jeg dette?? Det fylder meget og maskinen går
næsten i stå når de poper op hele tiden!!

Nuser

Fra : Finn Holbek

Dato : 08-07-03 07:32

"Nuser" <helgeboe28@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> computer - hvordan stopper jeg dette?? Det fylder meget og maskinen går
> næsten i stå når de poper op hele tiden!!

Hej Nuser

Jeg må på det kraftigeste anbefale dig at downloade den nye toolbar fra
Google. Den har en indbygget, effektiv popupkiller, og så er den helt
gratis

http://toolbar.google.com/

Mvh. Finn

Fra : IzNoGoUd

Dato : 08-07-03 09:05

On Tue, 8 Jul 2003 08:31:33 +0200, "Finn Holbek" <fholbek@c.dk> wrote:

>Jeg må på det kraftigeste anbefale dig at downloade den nye toolbar fra
>Google. Den har en indbygget, effektiv popupkiller, og så er den helt
>gratis
>
>http://toolbar.google.com/
øhh jeg vil nu heller bruge Proxomitron den virker med alle browser.
og er nok meget mere effektiv end den der findes i toolbar fra google.
Jeg kender ikke deres hjemmeside mere, men der er et meget fint forum
hvor du finder download og hjælp til opsætningen.
prøv denne http://asp.flaaten.dk/proxo/default.asp

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 08-07-03 09:26

IzNoGoUd wrote:

> øhh jeg vil nu heller bruge Proxomitron den virker med alle browser.
> og er nok meget mere effektiv end den der findes i toolbar fra google.

Hvorfor ikke vælge en browser hvor du bestemmer?
www.opera.com

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : IzNoGoUd

Dato : 08-07-03 09:57

On Tue, 8 Jul 2003 10:26:28 +0200, "Soeren Nielsen"
<soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote:

>Hvorfor ikke vælge en browser hvor du bestemmer?
>www.opera.com
ØHH er det ikke også det jeg skriver ved at fortælle at proxo virker
til _alle_ browser.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-07-03 10:10

IzNoGoUd skrev:

> ØHH er det ikke også det jeg skriver ved at fortælle at proxo virker
> til _alle_ browser.

Nej, du skriver om et tillægsprogram, hvorimod Opera har indbygget
popupkiller. Noget som burde være standard i Internet Explorer også.

Karsten Jensen

Ved svar pr. mail, fjern "et"

Fra : IzNoGoUd

Dato : 08-07-03 10:42

On Tue, 8 Jul 2003 11:09:40 +0200, "Karsten Jensen"
<eutykus1paulus@hotmail.com> wrote:

>Nej, du skriver om et tillægsprogram
Ja det er jeg klar over, men prøv lige at lade være med at tage min
sidste post helt bogstaveligt ikke!
Beklager at jeg ikke fik uddybet min post ordentligt!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-07-03 10:36

In dk.edb.system.ms-windows, IzNoGoUd wrote:

>øhh jeg vil nu heller bruge Proxomitron den virker med alle browser.

Hvis man bruger Internet Explorer, så er Googles Toolbar faktisk en
helt rimelig popup-stopper.

Desuden er der mange der alligevel bruger den af andre grunde, så
hvorfor ikke hoppe med på betaversionen og få noget mere med i købet?

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 08-07-03 08:59

"Nuser" <helgeboe28@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> computer - hvordan stopper jeg dette?? Det fylder meget og maskinen går
> næsten i stå når de poper op hele tiden!!

Det ser ud som om, du er blevet offer for adware.
Ad-aware og Spybot kan finde og fjerne adware m.v. Du bør bruge dem begge,
da det ene program ofte finder noget, det andet ikke gør.
De kan downloades gratis her:
http://www.answersthatwork.com/Downright_pages/downrights_a-z.htm

mvh Poul

Fra : Kasper

Dato : 08-07-03 10:19

Hey

hvad med at prøve og køre Adaware på din pc og få fjernet alle de "server"
der ligger på din pc... ?

--
Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på -> http://www.angelfire.com/alt/elektronik/

Fra : Madsen

Dato : 08-07-03 13:17

Nuser skrev:

> Der dukker alle mulige pop-ups med viegra og alt muligt andet snot
> op på min computer - hvordan stopper jeg dette?

Det kommer an på hvad det er for en type popup. Kommer de op som nye
browser-vinduer eller er det tjenesten Messenger som kommer med dem?

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-07-03 15:11

In dk.edb.system.ms-windows, Madsen wrote:

>Det kommer an på hvad det er for en type popup. Kommer de op som nye
>browser-vinduer eller er det tjenesten Messenger som kommer med dem?

Tjenesten Messenger "=" 'net send'? Får man nu også reklamer med den?

Fra : Madsen

Dato : 08-07-03 15:58

Lars Stokholm skrev:

> Tjenesten Messenger "=" 'net send'?

Ja.

> Får man nu også reklamer med den?

Det kan ske ja.
<http://www.lurhq.com/popup_spam.html>

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-07-03 16:17

>Det kan ske ja.

Det havde jeg godt nok aldrig hørt om før.

><http://www.lurhq.com/popup_spam.html>

Tak for den.

Fra : Madsen

Dato : 08-07-03 16:32

Lars Stokholm skrev:

> Det havde jeg godt nok aldrig hørt om før.

Det har været oppe tidligere her i gruppen, men jeg lurede også
lidt første gang jeg hørte om det. Satans spammere!

Se evt.: <news:3ed0d9f3$0$97197$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>
- som så vidt jeg husker viste sig at være Messenger-tjenesten.

> Tak for den.

Velbekom.

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-07-03 16:39

In dk.edb.system.ms-windows, Madsen wrote:

>Det har været oppe tidligere her i gruppen

Jeg har vist været lidt fraværende.

>Satans spammere!

Ikke mindre. :)

Fra : Peter Holm

Dato : 08-07-03 22:47

Nuser wrote:
> [...]
> på min computer - hvordan stopper jeg dette?? Det fylder meget og
> maskinen går næsten i stå når de poper op hele tiden!!

Popup Ad Filter fungerer perfekt hos mig.
http://www.softpile.com/Internet/Browsers_and_Plug-Ins/Review_07012_index.ht
ml

Mvh
Peter