MS Windows
briani 27239
alle programmer åbner ved start
Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 07-07-03 10:27

OS: XPpro.

Når jeg tænder maskinen åbner explorer alle mine programmer i maskinen, og
jeg skal derefter lukke dem ned manuelt.

Den er startet på det her til morgen og har ikke gjort det før.

Er det "bare" Windoooze der har fået et af sine blackouts eller har I nogen
bud på hvad der kunne være galt.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 07-07-03 10:49

Flemming Jørgensen wrote:
bla bla bla en masse alzheimer mumble jumble:

Ups......i går ryddede jeg op i mine mapper, i start menuen osv., og der
sendte jeg alle mine 1kb. genveje ned i start-mappen ved en fejl.

Say no more...nuts nuts :D

---
I´m out of here

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : Madsen

Dato : 07-07-03 11:58

Flemming Jørgensen skrev:

> Ups......i går ryddede jeg op i mine mapper, i start menuen osv.,
> og der sendte jeg alle mine 1kb. genveje ned i start-mappen ved en
> fejl.

Så forstår man jo hvorfor den går i spunk. :)
Gad vide om det har været samme problem de gange hvor folk har haft
problemer med at stifinderen starter sammen med Windows, for det
spørgsmål har været oppe et par gange eller tre her i gruppen.

Madsen.

Fra : jens

Dato : 07-07-03 12:32

> Så forstår man jo hvorfor den går i spunk. :)

Næ, det burde xp da kunne regne ud var en fejl..... ))

> Gad vide om det har været samme problem de gange hvor folk har haft
> problemer med at stifinderen starter sammen med Windows, for det
> spørgsmål har været oppe et par gange eller tre her i gruppen.

Det kan skyldes at der er aktiveret en "genåben vinduer ved start" i
explode.

Kan du huske mit mail problem....
Nu kan jeg quote rigtigt fra en som sender fra en w98, men ikke quote hvis
han skriver fra sin xp...... why ?

Mvh jens

Fra : Madsen

Dato : 07-07-03 12:46

jens skrev:

> Næ, det burde xp da kunne regne ud var en fejl..... ))

Jeg tvivler. :)

[Stifinder åbner ved start]

> Det kan skyldes at der er aktiveret en "genåben vinduer ved start"
> i explode.

Det kunne det være ja. (Jeg går ud fra at det er den der hedder
'Restore previous folder windows at logon' her på den engelske XP).

Madsen.

Fra : jens

Dato : 07-07-03 13:04

> Jeg tvivler. :)
>
> [Stifinder åbner ved start]

> Det kunne det være ja. (Jeg går ud fra at det er den der hedder
> 'Restore previous folder windows at logon' her på den engelske XP).

Ja, det er den...

Mvh jens

Fra : Madsen

Dato : 07-07-03 12:46

jens skrev:

> Nu kan jeg quote rigtigt fra en som sender fra en w98, men ikke
> quote hvis han skriver fra sin xp...... why ?

Det tør jeg ikke sige. Har du stadig Quotefixet installeret?

Krydspostet til: dk.edb.system.ms-windows og
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT til: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.