MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Spørgsmål efter nyinstallering af win xp p~
Fra : Rosch

Dato : 06-07-03 21:16

hvad laver disse to
Program : PHIME2002ASync
Filnavn : C:\windows\system32\isme\tintlgnt\tintsetp.exe /sync
Beskrivelse : N/A
Installeret fra : HKEY_LM\Run

Program : Phime2002a
Filnavn : C:\windows\system32\ime\tintlgnt\tintsetp.exe /imename
Beskrivelse : N/A
Installeret fra : HKEY_LM\Run

Derudover hvorfor står computeren efter opstart og "tygger" mens den mangler
ikon i systray for netværkforbindelse inden den er helt klar. Det kan vare
op til et minut eller mere og det *er* muligt i ventetiden at hente og sende
post, men ikke åbne internettet. Der står den blot og tygger mens status
linien skriver: registrerer proxyinstillinger.

Jeg bruger ingen form for proxy og har fjernet flueben under
netværksforbindelser som kunne give computeren ret til at afbryde strømmen
til netkortet. I enhedshåndtering skriver der netkortet virker korrekt og
ingen konflikter.

Den lavede ikke dette "nummer" under tidligere installation som var ens med
den friske jeg nu har lavet efter formatering.

Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse

Fra : Hans

Dato : 06-07-03 22:02

"Rosch" <brsf.nospam@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til netkortet. I enhedshåndtering skriver der netkortet virker korrekt og

Prøv og gå ind i Kontrolpanel > Internetindstillinger > Forbindelser >
LAN-indstillinger og se om der ikke skulle være sat flueben i punktet:
Automatisk registrering af indstillinger.

Det er der som standard, og er årsagen til at du får meddelelsen
"Registrerer proxyindstillinger".

/ Hans

Fra : Rosch

Dato : 07-07-03 05:11

Hans wrote:

> [...]
> Automatisk registrering af indstillinger.
>
> Det er der som standard, og er årsagen til at du får meddelelsen

Det glemte jeg at skrive, det har jeg også fjernet, så det er heller ikke
det.

Fra : Hans

Dato : 07-07-03 05:28

> [...]
> Installeret fra : HKEY_LM\Run
>

> Program : Phime2002a
> Filnavn : C:\windows\system32\ime\tintlgnt\tintsetp.exe /imename

Fundet på Google:

PHIME2002A: Part of Microsoft's Input Message Editor (IME) for translating
Japanese/Chinese text in IE, Outlook and Word.

PHIME2002ASync: Part of Microsoft's Input Message Editor (IME) for

Fra : Rosch

Dato : 07-07-03 06:16

Hans wrote:

> [...]
>
> PHIME2002ASync: Part of Microsoft's Input Message Editor (IME) for
> translating Japanese/Chinese text in IE, Outlook and Word.

Tak Hans

Det lykkedes ikke for mig på Google, men måske fordi jeg ikke er for god til
engelsk.
Jo vi har både Janpansk og kinesisk i word, så det må være pga. den

Få en god dag, nu arbejde og jeg håber på nyt vedr. vor opstart til aften