MS Windows
briani 27239
PCI konfligt win98 ?
Fra : henning spænding

Dato : 06-07-03 17:36

Hver gang jeg starter min computer, melder den inde i enhedshåndtering
den den mangler driveren til PCI System Management Bus, og jeg aner
ikke hvor denne driver er, kan nogen her venligst hjælpe ?

Jeg kører Win 98 2.udg.
Mvh Knud

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-07-03 04:50

"henning spænding" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse news:LcYNa.12141

> Hver gang jeg starter min computer, melder den inde i enhedshåndtering
> den den mangler driveren til PCI System Management Bus, og jeg aner
> ikke hvor denne driver er, kan nogen her venligst hjælpe ?

Den ligger på cd'en, som fulgte med dit bundkort. Alternativt kan du sikkert
hente den på producentens hjemmeside.

Claus

Fra : Rudi Stegen

Dato : 07-07-03 13:17

Hej Claus Tersgov, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Den ligger på cd'en, som fulgte med dit bundkort.

Det kan også være en diskette, hvis bundkortet har et rimelig antal år
på bagen.

(Ja, det er selvfølgelig kluefnepperi. Men Henning kunne måske stirre
sig blind på "cd").

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Leo E

Dato : 08-07-03 04:33

Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote in message news:<Xns93B1915DB80CBRudiStegen@dknews.tiscali.dk>...
> [...]
Hvad hedder driveren?

Fra : kim

Dato : 08-07-03 11:57

>"Leo E" <le01@paradis.tdcadsl.dk> skrev

> Hvad hedder driveren?

Det er det jeg ikke ved, kan du hjælpe ?

Mvh Knud

Fra : Leo E

Dato : 09-07-03 06:53

"kim" <no@spam.dk> wrote in message news:<WqxOa.92$PN6.71@news.get2net.dk>...

> Det er det jeg ikke ved, kan du hjælpe ?
>
> Mvh Knud
Måske, jeg mener at det skal være en INF fil

Fra : Leo E

Dato : 09-07-03 07:01

Prøv at læs den artikel her: www.computing.net/drivers/wwwboard/forum/3040.html

Fra : kim

Dato : 08-07-03 11:57

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev
> Det kan også være en diskette, hvis bundkortet har et rimelig antal år
> på bagen.

Det er en CD de ligger på.

Mvh Knud

Fra : kim

Dato : 08-07-03 11:56

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev
> Den ligger på cd'en, som fulgte med dit bundkort. Alternativt
> kan du sikkert hente den på producentens hjemmeside.

Jeg har ledt og ledt på CD'en men jeg aner ikke hvad den driver
hedder som jeg skal bruge.
Ligeledes på producentens hjemmeside aner jeg heller ikke hvad
det er jeg skal lede efter.
Det samme med instruktionsbogen.
Ved du det ?

Mvh Knud

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-07-03 23:57

"kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hedder som jeg skal bruge.
> Ligeledes på producentens hjemmeside aner jeg heller ikke hvad

Nej, hvor pokker skulle jeg vide det fra??!!

Hint:
Måske det var en god ide at skrive, hvilket bundkort og producent, der er tale
om. Jeg er da ikke synsk

Men start med at installere alt det, der er på cd'en. F.eks. alle driverne til
chipsættet.

Claus