MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Downloaded film fra nettet vil ikke afspil~
Fra : Jens

Dato : 06-07-03 13:05

Hej gruppe

Jeg har downloaded en film fra nettet.

Da jeg ville afspille den på en anden computer - som iøvrigt ikke er
tilsluttet nettet - kunne den ikke. Jeg lagde så DivX ind og så ville
den i det mindste køre billedet.

Lyden vil den imidlertid ikke køre:

DivX siger at filen indeholder audio data som den ikke kender.

Hvad skal vi gøre?

Jens

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-07-03 13:27

Jens wrote:
> [...]
> den i det mindste køre billedet.
>
> Lyden vil den imidlertid ikke køre:
>
> DivX siger at filen indeholder audio data som den ikke kender.

dette program kan fortælle hvilke codec der er brugt:
http://avicodec.duby.info/

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 06-07-03 13:31

"Jens" <jens.hansen@post.com> wrote in message
> Hej gruppe
>
> Hvad skal vi gøre?

'Vi' skal downloade denne codec pakke og indstallere den :
http://kd2.edskes.com/downloads/klcodec203f.exe

Hvis det mod forventning ikke løser problemet så få fat i det smarte program
: 'AVIcodec',
Der kan detekte hvilken codec en film skal bruge ,og henvise til en side
hvor du kan få det .
http://avicodec.duby.info/