MS Windows
briani 27239
XP tekst til tale
Fra : Gerner

Dato : 05-07-03 17:39

Microsoft reader aktiverer tekst til talenår man vil læse en e-book. Hvordan
deaktives det ?

Eller kan man få TTT programmet til ikke at udtale tegnsætning ?

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Madsen

Dato : 05-07-03 22:19

Gerner skrev:

> Microsoft reader aktiverer tekst til talenår man vil læse en
> e-book. Hvordan deaktives det ?

Jeg er ikke sikker på om det virker, men prøv at gå ind i Control
Panel > Regional and Language Options > Languages > Details og
til sidst Advanced. Derinde har jeg en en mulighed for at sætte
et flueben i et felt som hedder 'Turn off advanced text services'.

Madsen.

Fra : Gerner

Dato : 06-07-03 11:39

On Sat, 05 Jul 2003 23:18:43 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>til sidst Advanced. Derinde har jeg en en mulighed for at sætte
>et flueben i et felt som hedder 'Turn off advanced text services'.

Nej, det var ikke der.