MS Windows
briani 27239
Kun Backgammon i XP?
Fra : PerH

Dato : 05-07-03 07:15

Troede jeg havde tænkt mig om: Jeg fik en ny pc med XP, og fruen overtog den
gamle med win98. Så fandt hun Backgammon på den nye, og nu kan jeg aldrig
komme til at bruge den fordi hun skal nedkæmpe alverdens Backgammonspillere
hele tiden.

Er der kun adgang til spillet fra XP?

Per

Fra : Leif Pedersen

Dato : 05-07-03 08:12

Sat, 5 Jul 2003 08:15:23 +0200, PerH <virker-ikke@no-good.dk> skrev:

> [...]
> gamle med win98. Så fandt hun Backgammon på den nye, og nu kan jeg aldrig
> komme til at bruge den fordi hun skal nedkæmpe alverdens

Nej der er også adgang til spillet i windows me
Prøv http://zone.msn.dk
Eller hvad med http://spil.tv2.dk

Anders

Fra : Pico

Dato : 05-07-03 13:47

PerH wrote:
> [...]
> nu kan jeg aldrig komme til at bruge den fordi hun skal nedkæmpe
> alverdens Backgammonspillere hele tiden.

Kan du ikke installere XP på den gamle maskine ?
Pico

Fra : PerH

Dato : 06-07-03 08:18

> Kan du ikke installere XP på den gamle maskine ?

Næh, den er både gammel og træt (233mHz) men jeg fulgte Leifs links, og
fruen er interesseret. Tænk, der findes en Backgammon-gruppe for rødhårede !

Per

Fra : Pico

Dato : 06-07-03 17:13

PerH wrote:

> Næh, den er både gammel og træt (233mHz) men jeg fulgte Leifs links,

Jeg har faktisk en 233 stående i kælderen med Win 98 og Win 2000, det
går ikke lynende stærkt når jeg starteer 2000 på den, men når den først
er kommet i gang er det slet ikke så tosset så mon ikke du evt. kunne
smide en ekstra HD i og installere XP som sekondær OS så fruen kunne
bruge det når spillelysten trækker. Xp er ikke så meget mere krævende
end 2000.
Pico