MS Windows
briani 27239
Formindskelse af billeder vedhæftet e-mail
Fra : JH Smith

Dato : 04-07-03 23:00

Hej,

Dette er vist et udbredt problem, men jeg har endnu ikke hørt en løsning.
Pludselig forsvinder den feature der tilbyder at formindske billedfiler der
vedhæftes en e-mail (XP Home).
Med TIF-filer fungerer det fint, men med JPG-filer popper dialogboksen ikke
længere op.

Nogen der har et bud?

Tak.

- JHS

Fra : JH Smith

Dato : 04-07-03 23:03

Ups - dette spørgsmål er faktisk næsten lige blevet besvaret.
Sorry!

Mvh,
JHS