MS Windows
briani 27239
Styre systray?
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 04-07-03 17:00

Hejsa

Hvordan kan man styre hvilke programmer som ligger på systray. Jeg har noget
møg som starter op og lægger sig derind, når jeg starter op, og jeg kan ikke
fjerne det. Det ligger ikke i start up.

Kan man i regedit finde en oversigt over de programmer som skal starte op
ved genstart.

Jeg kører win xp

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-03 17:24

Jesper Larsen (Fjernxx) skrev:

> [...]
> op, og jeg kan ikke fjerne det. Det ligger ikke i start up.
>
> Kan man i regedit finde en oversigt over de programmer som skal

Kør MsConfig\Startup, så kan du fjerne
markeringer for de programmer du ikke
vil have til at starte op.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 06-07-03 07:59

> [...]
>

> --
> /Gevaldi
> Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Hvor finder jeg Msconfig/startup henne?

Takker

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-07-03 10:04

On Sun, 6 Jul 2003 08:59:07 +0200, "Jesper Larsen \(Fjernxx\)"
<larsenXXjesper@tiscali.dk> wrote:

>Hvor finder jeg Msconfig/startup henne?

Start -> Kør, skriv "msconfig" (uden gåseøjne), vælg fanebladet Start.

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : René Jensen

Dato : 04-07-03 19:11

Jesper Larsen (Fjernxx) wrote:
> [...]
> fjerne det. Det ligger ikke i start up.
>
> Kan man i regedit finde en oversigt over de programmer som skal starte op

Kan du ikke højre-klikke på det pågældende ikon/program, som ligger i
systray og gå ind i options/settings, og slå det fra? -Enkelte
programmer har ligefrem liggende, der hedder DISABLE STARTUP (eller
tilsvarende).

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Ole C

Dato : 04-07-03 20:03

Jesper Larsen (Fjernxx) skrev blandt andet:

> Hvordan kan man styre hvilke programmer som ligger på systray. Jeg
> har noget møg som starter op og lægger sig derind, når jeg starter
> op, og jeg kan ikke fjerne det. Det ligger ikke i start up.

Du kunne jo overveje at afinstallere møg'et.....

--
vh
Ole C