MS Windows
briani 27239
opgradering fra 98 til XP
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 04-07-03 08:37

Jeg har et opgraderingsprogram, men er det nødvendigt at have de originale
98SE CD'er?

Ja, de er købte, men ligger på mit arbejde..

Er der noget jeg skal være opmærksom på inden jeg begynder opgradering?

Kennet

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 04-07-03 08:49

Pernille og Kennet Föh wrote:
> Jeg har et opgraderingsprogram, men er det nødvendigt at have de
> originale 98SE CD'er?

Ikke hvis 98se er installeret på harddisken som du installere XP på. Men
hvis du vil lave en ren installation, skal du brige 98se-skiven under
installationen af XP.

Vil helt klart anbefale en ren installation, men så skal du jo lige vente
til du har den CD med 98SE.

> Er der noget jeg skal være opmærksom på inden jeg begynder
> opgradering?

Hent drivere til hardware inden du installere. Tag backup.

Et eller andet sted på M$ site er det muligt at teste om ens maskine kan
klare en opgradering.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-07-03 08:50

Pernille og Kennet Föh wrote:
> Jeg har et opgraderingsprogram, men er det nødvendigt at have de
> originale 98SE CD'er?

....da jeg opgraderede for et par uger siden skulle jeg lige lægge den
originale 98er i...
Hans