MS Windows
briani 27239
Genskabe slette partion
Fra : WR

Dato : 03-07-03 13:02

Hvordan kommer man i kontakt med en slettet partion??

Da jeg skulle installere windows påny. bad jeg den om at slette den gamle
partion...

Det skal lige tilføjes at der er tale om en XP Pro partision i NTFS

Men derefter kom jeg i tanke om at jeg havde en større harddisk liggende..
Så jeg slukkede maskinen og skiftede harddisk.

Altså her jeg den "gamle" harddisk urørt, dog med en slettet partion, MEN
IKKE formateret/Overskrevet.

Problemet er at der ligger en krypterings nøgle på den jeg mangler...

Findes der en god løsning på dette problem?? For kunne jeg få den harddisk
og og køre igen ligger alt jo urørt. og så ville jeg jo bare kunne
(U)kryptere mappen.

Hilsen Jan.

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 03-07-03 13:10

On Thu, 3 Jul 2003 14:01:32 +0200, "WR" <wrSLET@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>
>Findes der en god løsning på dette problem?? For kunne jeg få den harddisk
>og og køre igen ligger alt jo urørt. og så ville jeg jo bare kunne

Hent Findpart for DOS og/eller Windows på

http://inet.uni2.dk/~svolaf/utilities.htm

Indsæt disken i et system. Brug ikke Fdisk eller andre disk værktøjer
overhovedet.

Udfør kommandoen:

findpart all fp.txt

og mail mig filen fp.txt.
--
Svend Olaf

Fra : WR

Dato : 03-07-03 16:21

Det vil jeg gøre så snart jeg kommer hjem fra arbejde...
Hilsen Jan
'