MS Windows
briani 27239
Problem med partition
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-07-03 21:45

Hejsa
Efter et crash kan jeg ikke få adgang til min h: partition.
Scandisk siger:
Den angivne I/O-handling på Device\harddisk0\DR0 blev ikke udført før
timeout-perioden udløb.

Nogen idéer til havd jeg kan gøre for at redde partitionen?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter

Dato : 02-07-03 22:27

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> timeout-perioden udløb.
>
> Nogen idéer til havd jeg kan gøre for at redde partitionen?

Prøv med Power Quest "Partition Magic"

Peter

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-07-03 23:04

On Wed, 2 Jul 2003 23:27:04 +0200, "Peter" <doc_069X@hotmail.com>
wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse

>Prøv med Power Quest "Partition Magic"

Du mener scandiske med den?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kim Nielsen

Dato : 03-07-03 02:52

> [...]
> timeout-perioden udløb.
>
> Nogen idéer til havd jeg kan gøre for at redde partitionen?

Der behøves jo ikke at være en katastrofe fordi scandisk ikke kan
gennemføre et scan eller to.

Hvis du har plads nok på det drev er virker, så kan du jo kopier filer
der over hvis der er plads nok.

- § - Kim Nielsen - § -

Fra : Leo E

Dato : 03-07-03 07:28

"Kim Nielsen" <please@nospam.dk> wrote in message news:<3f038bf7$0$83062$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> "Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse

Det er nogen gange mere effektivt at køre scandisk fra dos/kommandoprompt
hvor du skriver:chkdsk /? så får du nogle valgmuligheder
Hilsen: leo

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-07-03 13:10

On 2 Jul 2003 23:28:22 -0700, le01@paradis.tdcadsl.dk (Leo E) wrote:

>Det er nogen gange mere effektivt at køre scandisk fra dos/kommandoprompt
>hvor du skriver:chkdsk /? så får du nogle valgmuligheder

Er prøvet - samme problem.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-07-03 13:08

On Thu, 3 Jul 2003 03:52:07 +0200, "Kim Nielsen" <please@nospam.dk>
wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse

>Der behøves jo ikke at være en katastrofe fordi scandisk ikke kan
>gennemføre et scan eller to.

Så snart jeg vil lave noget på partitionen går pc'en kold!
Jeg kan ikke engang tømme papirkurven!

>Hvis du har plads nok på det drev er virker, så kan du jo kopier filer
>der over hvis der er plads nok.

Jeg kan ikke kopiere eller slette fra partitionen.

Morten
morten@bowman.dk