MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Reg Clean
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 02-07-03 20:38

Lige en forspørgelse Ang. reg clean til Xp SP1 Pro.

Hvor henter jeg dette program og en read me tekst til programmet.

På forhånd tak for hjælpen.

Carsten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-07-03 20:58
Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-07-03 21:02

> http://www.majorgeeks.com/download.php?det=458

lad mig lige tilføje at jeg bruger et program der hedder RegCleaner og intet
har med med Microsoft at gøre, men som jeg synes er bedre fordi: man manuelt
kan fjerne registreringer man ved ikke er på pcen mere og der er osse en
automatisk cleanup feature der udrydder alle ubrugelige regs.
tjek den ud før du installerer RegClean.

http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml

vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Dennis H

Dato : 03-07-03 09:02

> [...]
> automatisk cleanup feature der udrydder alle ubrugelige regs.
> tjek den ud før du installerer RegClean.

Hej

Jouni Vuorio har lavet et endnu heftigerer regcleaner som er inkluderet i
jv16 Power Tools http://www.vtoy.fi/jv16/
Har tidligere prøvet MS-regcleaner og JV's Regcleaner, men JV16 er endnu
bedre-

Hilsen
Dennis

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-07-03 16:52

> [...]
> jv16 Power Tools http://www.vtoy.fi/jv16/
> Har tidligere prøvet MS-regcleaner og JV's Regcleaner, men JV16 er endnu

den er hermed installeret... den fandt jo en masse ekstra invalid entries...
meget flot... jeg slettede både de grønne og de røde.... og no probs... den
kan anbefales!

vh