MS Windows
briani 27239
"ISP does not support modem on hold.
Fra : Hans Paulin

Dato : 02-07-03 11:52

If you accept incoming call your internet connecttion will be
terminated."

Sådan siger min XP - hvad er der galt - og hvordan kan jeg undgå at
terminate osv.?
Hans

Fra : Madsen

Dato : 02-07-03 13:04

Hans Paulin skrev:

> If you accept incoming call your internet connecttion will be
> terminated."

"Hvis du accepterer indkomne opkald vil din internetforbindelse blive
afbrudt".

Mon ikke at du i modemsoftwaren et sted kan vælge om du vil acceptere
indkomne opkald eller ej? Hvis du ikke accepterer det så vil der nok
bare meldes optaget hvis en eller anden ringer til dig når du er på
nettet.

Madsen.

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-07-03 13:21

Madsen wrote:

> "Hvis du accepterer indkomne opkald vil din internetforbindelse blive
> afbrudt".
>
> Mon ikke at du i modemsoftwaren et sted kan vælge om du vil acceptere
> indkomne opkald eller ej?

....okay!

....jeg troede, at det var hele opsætningen af connectionen, der ville
flyve ud til højre - he he - pyha!

> Hvis du ikke accepterer det så vil der nok
> bare meldes optaget hvis en eller anden ringer til dig når du er på
> nettet.

Hvor flippet!

Tak skal du ha, Madsen - jeg var ved at gå i spåner igen LOL
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-07-03 10:44

Hans Paulin wrote:

> [...]

....nogen der ved, hvordan man undgår, at meddelelsen popper op dagligt?
Hans