MS Windows
briani 27239
Mixer æder min hukommelse
Fra : Per

Dato : 02-07-03 09:11

I min taskmanager er der et program, der hedder "Mixer". Den står langsomt
og tæler opad med hukommelsen og efter 1-2 dage sniger den sig op på
300-400MB hvilket gør at maskinen bliver meget sløv. Jeg har nu fundet ud af
at dette program er synderen og det hjælper da også at afslutte den, men når
jeg genstarter så er den der jo igen. Har nogen været ude for lign.? Nogen
der har et bud på en løsning? Jeg har lige installeret nyeste drivere til
mit SB Live Value kort, men det hjalp ikke.

Konfig:

P4 1.8@2.4GHz
1GB PC2700 RAM
Asus P4S533 Mobo
GeForce4 ti4600
2x Seagate Baracuda IV 80GB disk
1x Seagate Baracuda V 160GB disk
SB Live!
LiteOn 40X CD-RW
Sony DRU-500AX DVD-+RW
100Mbit NIC

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-07-03 09:56

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse news:3f0293a3$0$83051

> [...]
> der har et bud på en løsning? Jeg har lige installeret nyeste drivere til
> mit SB Live Value kort, men det hjalp ikke.

Hvilket os???

Fra : Per

Dato : 02-07-03 10:40

> Hvilket os???

Argh sorry, Windows XP.

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 02-07-03 11:34

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote in message
> [...]
> der har et bud på en løsning? Jeg har lige installeret nyeste drivere til
> mit SB Live Value kort, men det hjalp ikke.

Prøv Spybot http://security.kolla.de/index.php?lang=en&page=bots. Det kan
sikkert fortæle dig, om du er bedre stillet uden Mixer-programmet.

mvh Poul

Fra : Ole C

Dato : 02-07-03 10:52

Per skrev blandt andet:

> [...]
> har nu fundet ud af at dette program er synderen og det hjælper da
> også at afslutte den, men når jeg genstarter så er den der jo igen.

Hvad er det for et program? - hvis ikke det er noget du har brug for, så
afinstaller det.
Og er det ikke et "legalt" program, så prøv at hente Ad-aware eller SpyBot -
eller gerne dem begge - og lad dem søge maskinen igennem for spyware

--
vh
Ole C