MS Windows
briani 27239
Windows Update
Fra : Ole Sørensen

Dato : 01-07-03 19:41

   Hej!

   Jeg har geninstalleret windows 98se for en arbejdskollega, og
ville gerne bruge Window Update til at opdatere windows med, men
addressen:
http://windows.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=windowsupdate&clcid=0x0406&pver=&ar=WindowsUpdate
komme ud med en fejl: (HTTP 500 - Intern serverfejl Internet
Explorer.) Er der nogen der kan kaste lys over sagen? Har Microsoft
ændret url'en eller hur ?
Ole Sørensen

Fra : Hans

Dato : 01-07-03 19:53

"Ole Sørensen" <ole.sxrensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme ud med en fejl: (HTTP 500 - Intern serverfejl Internet
> Explorer.) Er der nogen der kan kaste lys over sagen? Har Microsoft

Prøv du bare med http://windowsupdate.com

Resten skal serveren i den anden ende nok sørge for.

/ Hans

Fra : Ole Sørensen

Dato : 02-07-03 14:32

>Prøv du bare med http://windowsupdate.com