MS Windows
briani 27239
Underlig Officepakke
Fra : Malene P

Dato : 01-07-03 14:50

Min chef har skiftet fra en stationær med WinXP pro til en bærbar med WinXP
pro. Han bruger Office97 (mest Word) og får sære beskeder under lukning af
Word. [C:\......doc anvendes af "bruger". Vil du lave en kopi? ] er en af
dem. En anden er: [Word kan ikke gemme eller oprette filen. Disken er
muligvis fuld eller skrivebeskyttet. (C:\..............\NORMAL.DOT] . Jeg
husker at problemet også optrådte, da jeg i sin til installerede pakken på
den stationære -men ikke hvordan jeg løste det. Udover at det vist løste sig
selv ved at installere SR2, som jeg også har gjort på den bærbare. Nogen der
har et bud på, hvad jeg har glemt??

mvh
Malene P

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-03 15:34

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev :

>Min chef har skiftet fra en stationær med WinXP pro til en bærbar med WinXP
>pro. Han bruger Office97 (mest Word) og får sære beskeder under lukning af
>Word. [C:\......doc anvendes af "bruger".

Jeg vil tro, at du er meget bedre hjulpet i
news:dk.edb.tekst.ms-word eller
--
Knud

Fra : Malene P

Dato : 01-07-03 17:02

WinXP

> Jeg vil tro, at du er meget bedre hjulpet i
> news:dk.edb.tekst.ms-word eller

Tak -prøver også der. Men det KUNNE jo være et Windows-problem.

mvh
Malene P

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-03 17:06

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev :

>Tak -prøver også der. Men det KUNNE jo være et Windows-problem.

Måske, men hvis det optræder sammen med word, så er der jo en
chance for at nogen har prøvet det der.

Det er blot for at der måske er bedre hjælp i en af de to
grupper.

Folk er da velkomne til til at komme med et bud her.
--
Knud

Fra : Ole C

Dato : 01-07-03 21:00

Malene P skrev blandt andet:

> [...]
> WinXP pro. Han bruger Office97 (mest Word) og får sære beskeder under
> lukning af Word. [C:\......doc anvendes af "bruger". Vil du lave en

Prøv at geninstallere Office97-pakken oven i den "gamle" - det fjernede
problemet hos mig.

--
vh
Ole C

Fra : JSM

Dato : 01-07-03 21:26

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
sig
> selv ved at installere SR2, som jeg også har gjort på den bærbare. Nogen

Formentlig skal du bare genregistrere Word97 i Windows XP. Gå til start ->
kør og skriv "winword.exe /regserver" uden gåseøjnene. Så kører det.

mvh
Jesper