MS Windows
briani 27239
Ang.: Windows og HT
Fra : René Jensen

Dato : 30-06-03 23:25

Nogen der ved om Hyper Threading understøttes under Windows 2000
Professional platformen?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Madsen

Dato : 01-07-03 00:17

René Jensen skrev:

> Nogen der ved om Hyper Threading understøttes under Windows 2000
> Professional platformen?

Win2000 aner ikke hvad HT er, men den burde så vidt jeg ved kunne
finde en HT-processor og konfigurere systemet med to processorer.

Læs evt.:
<http://www.google.com/groups?&as_umsgid=b5kq20$gb5$1@sunsite.dk>

Madsen.

Fra : Fido-dk

Dato : 01-07-03 10:46

Windows 2000 kan godt køre med HT, den ser bare cpu'en som om der er 2 af
dem, men hvis du skal ha noget rigtigt ud af cpu'en skal de andre programmer
du bruger på maskinen også understøtte HT

--

Fido-dk
Fjern remove i mail adresse hvis du vil maile til mig...