Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede til kritik uge 14
Fra : Jile E.

Dato : 01-04-01 23:34

Fra : Jensen

Dato : 02-04-01 16:48

Det er virkeligt godt.
Hvor placerede du de røde Gajoler ?

Jensen

"Jile E." <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:EYNx6.749$p11.17838@news.get2net.dk...
> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2001&week=14

Fra : news.tele.dk

Dato : 02-04-01 17:04

Perfekt - Perfekt----- sådan skal det bare gøres. Dejligt der endelig kom et
"knaldskud" der ligner og er noget noget. Tak skal du ha` - håber der
kommer mere fra din side af. Og hermed er jeg meget spændt på
kommentarer/kritik fra dem som "skamroser" - vennernes "dårlige" billeder.
Med venlig hilsen
Pierre Jakobi

Jile E. <no@mail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:EYNx6.749$p11.17838@news.get2net.dk...

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 02-04-01 21:41

Hej

Anders Haugård har et fint billede til kritik i denne uge.

Jeg syntes i alle tilfälde det er et fint billede som formidler en
herlig stemning fra en vinteröde havn.

Farverne er fine og eftermin mening er kompositionen også helt
perfekt.

Et spörgsmål til Anders: Hvor placerede han den äske med röd
Ga-Jol?

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : A.H.

Dato : 03-04-01 14:21

Hejsa.

Og mange tak for de søde ord, det luner godt indeni. Jeg tog to billeder af
skibet, det andet da det var sejlet forbi, hvorpå man kan fornemme de
mærkelige farver der er på himlen i vinterhalvåret, det kan ses her:
http://hjem.get2net.dk/soulprince/natur/sort10.jpg

FotoHilsen
Anders

PS. Gajolerne var placeret det sted, hvor der var varmest da billedet blev
taget. Hvor ? kan jeg ikke komme nærmere ind på.

Fra : Jan Boegh

Dato : 04-04-01 15:20

"A.H." <no@mail.com> wrote in message

> [...]
> skibet, det andet da det var sejlet forbi, hvorpå man kan fornemme de
> mærkelige farver der er på himlen i vinterhalvåret, det kan ses her:

Det var da godt du tog det andet - dette her er nemlig r.vkedeligt og ganske
uden de kvaliteter, der kendetegner det gode.

mvh
Jan

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 04-04-01 04:10

"Jile E." <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2001&week=14

Kanon med henvisningen.

Og et fedt billede der allerede er rost til skyerne. Men når vi nu andet
steds er igang med Photoshop: Hvis det er "behandlet kreativt" ville jeg
også ha' fjernet/nedtonet "pinden" nederst tv.

Fra : Jan Boegh

Dato : 04-04-01 15:17

"Anders Frederiksen" <anders@vkr.dk> wrote in message

> Og et fedt billede der allerede er rost til skyerne. Men når vi nu andet
> steds er igang med Photoshop: Hvis det er "behandlet kreativt" ville jeg
> også ha' fjernet/nedtonet "pinden" nederst tv.

Lige nøjagtig den svage tegning i den store skykke forneden t.v. gør at det
ikke bare er en silhuet eller en maske. Det er stadig en del af billedet.

mvh
Jan