journal fra i single user
Fra : Michael Holm

Dato : 12-07-03 15:34

kan man slå Journalisering fra når man er i single user mode og hvad
skriver ? !

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-07-03 16:55

In dk.edb.mac, Michael Holm wrote:

> kan man slå Journalisering fra når man er i single user mode og hvad
> skriver ? !

% sudo diskutil disableJournal /

Jeg er ikke sikker på at du kan i single user mode. Hvorfor skal du
gøre det der?

Here was something that Ford felt he could speak about with
authority. "Life," he said, "is like a grapefruit."

Fra : Michael Holm

Dato : 12-07-03 18:37

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> % sudo diskutil disableJournal /
>
> Jeg er ikke sikker på at du kan i single user mode. Hvorfor skal du
> gøre det der?

har en hd med 2 partitioner, med 2 forskellige os x på, den ene har
journal slået til, den står bare med badebold, når skrivebordsbilldet er
dukket frem så tog jeg en singe mode, når man kører fcsk siger den
man skal bruge -f for at tvinge den til at kører fcsk.. det har jeg nu
gjort.. men tænkte om det var den der drillede (journal) ??

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk