Opdate- Fumle
Fra : Anders

Dato : 01-04-01 22:41

Hej gruppe.

Så ser det alligevel lidt lysere ud for Fumle's fremtidige liv. Min
dyrlæge har ringet i weekenden, hvor jeg var i Jylland og venligt lagt
en besked på min telefonsvarer om at han i omtalte konsultation med en
anden læge har besluttet at ville operere Fumle. De nye x-ray's viste
at flig'en fra rygraden har vendt sig så den ikke generer Fumle ret
meget, og at den faktisk godt kan blive siddende uden at ødelægge
Fumle's liv. (!) Operationen vil ikke tage dem mere end 30-45
minutter, og er temmelig ukompliceret.

Jeg skal nok holde Jer opdateret, men der går nogle uger inden han
skal på operationsbordet.

Smilende hilsner fra Anders (og Fumle der sover i vindueskarmen..)

Fra : Nina

Dato : 01-04-01 22:53

det var dejligt at høre

Held og lykke
--
Hilsen Nina

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 02-04-01 09:44

Laban og Freja tager en fræser henover sengen...det ligner en lille
jubelsalut!
Dejligt at Fumle får en chance, og at du vil opdatere om ham
- Gitte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-04-01 10:33

Hej Anders & Fumle

skønt ;))))))))))
der er ikke noget som sådan en melding til at redde en ellers dødsyg
mandag..

spimbrum fra Melissa - som sover under bordet..

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 02-04-01 15:38

Hej Anders & Fumle

Ahhhh ånder lettet op..... det var dejligt at høre

Knus & Kæl fra
Joan & Neo

Fra : trine

Dato : 02-04-01 18:26

Kanont!!! Hvor er jeg glad på jeres vegne

Bløde potedask herfra

/Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 03-04-01 01:34

d. 01/04/01 23:41 skrev Anders på dmu99v@hotmail.com i artiklen
jq7fctk4ecieiplfeqrjagjo85i2bjudd0@4ax.com:

> Så ser det alligevel lidt lysere ud for Fumle's fremtidige liv.

Hej begge to

Hurra! Så ender det måske alligevel godt
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Ulla

Dato : 02-04-01 11:30

Hej Anders

Det er vel nok dejligt. Tillykke med det.

--
Med Venlig Hilsen Ulla

"Alt hvad jeg behøver at vide har jeg lært af min kat"
Af: Suzy Becker

Fra : Anders

Dato : 03-04-01 13:24

Ja, jeg er endda så glad at jeg netop har været i dyrehandlen i Amager
Centret for at købe en større og flottere bakke til Fumle. Han er inde
hos naboen og lege (hun har to katte, som glædeligt holder Fumle ved
selskab) og jeg glæder mig meget til at se hvad han siger.. øh jeg
mener miauer til at få den i "gave" :)

/And

Fra : Heidi Høegh

Dato : 03-04-01 15:03

> [...]
> hos naboen og lege (hun har to katte, som glædeligt holder Fumle ved
> selskab) og jeg glæder mig meget til at se hvad han siger.. øh jeg

Hej Anders
Jeg syntes altså det lyder hyggeligt at Fumle sådan er på besøg hos sine
venner og at du så er ude og købe en lille gave imens.
Jeg håber at Fumle i fremtiden kan få masser af gode timer sammen med hans
katte venner, vi krydser i hvertfald fingre

Med Venlig Hilsen
Heidi Høegh

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 03-04-01 21:20

Hej Anders!

Det var rart at høre, at der er håb forude.

Hilsen Birgitte

Fra : Kate

Dato : 03-04-01 21:55

Åh Anders

Det er ufatteligt godt at høre. Jeg er bare glad på dine og Fumles vegne

--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk