OS X-toast.sit-problemer
Fra : Nik

Dato : 04-07-03 11:12

Så kører sagen igen...

Jeg er nu i besiddelse af 2 filer:
Mac OS 10.2 Jaguar 1.toast.sit
og
Mac OS 10.2 Jaguar 2.toast.sit

....godtnok...men når jeg så prøver at expand'e disse filer...sker der ikke
en dyt??? Det har jeg ikke oplevet før???
Er der nogen der har en idé til hvad der kan være galt?

Andre filer/programmer gør ligeså...kan det være fordi jeg har 6.0 Stuffit
Deluxe?

Hjææææælp....jeg bliver snart tosset af at at tumle med den overgang til OSX
(

Trætte hilsner
Nikolaj
galestreger.dk

Fra : Jesper

Dato : 04-07-03 15:00

Nik <nik@galestreger.dk> wrote:

> [...]
> Deluxe?
>
> Hjææææælp....jeg bliver snart tosset af at at tumle med den overgang til OSX

1. Hent Stuffit Expander 7

2. Køb en lovlig kopi af Jaguar.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Nik

Dato : 04-07-03 22:31

> 1. Hent Stuffit Expander 7
>
> 2. Køb en lovlig kopi af Jaguar.

*GGG*

Godt ord igen! )

-I kan finde mig i skammekrogen

Nik

Fra : Morten Lind

Dato : 05-07-03 09:34

> [...]

> Deluxe?
>
> Hjææææælp....jeg bliver snart tosset af at at tumle med den overgang til OSX

Hvad laver toast?
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Nik

Dato : 05-07-03 14:55

> Hvad laver toast?
> M.
Når jeg unstuffer filen, bliver der bare et toast-imge, som ikke indeholder
nogen bytes...så Toast vil ikke brænde den. Hvilket jo er godtnok, da jeg
ikke få informationerne med fra .sit-filen....

Nik