MS Word problem!
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 01-07-03 11:38

Hej

Har et alvorligt problem med Word. Er i gang med en lang afhandling og Word
har fået nykker igen!

Afsnitsnummeringen volder problemer. Min afsnitsnummerering lyder nu
således;

1.
1.2
1.2.1
2
1.3
1.4
3
1.5

Hvor Kapitel 1.3 skulle være kapitel 2.1: Jeg har set problemet 117 gange i
dokumenter men kan simpelthen ikke finde en løsning på det. Har efterhånden
omformatteret både heading styles og prøvet at fjerne alle headings og
geninsætte dem, men problemet er der stadig.

Er der nogen der ved hvordan man kommer det til livs?

Mvh
Anna

--
AOL/iCHat: annabassand
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/

Fra : Per Madsen

Dato : 01-07-03 17:05

Anna M. Andersen <aandersen@stofanet.dk> wrote:

> Hej
>
> Har et alvorligt problem med Word....
> Mvh
> Anna

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men gruppen dk.edb.tekst.ms-word har
altid kunnet give mig svar når Word har drillet

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-07-03 18:41

"Anna M. Andersen" <aandersen@stofanet.dk> writes:

> Hvor Kapitel 1.3 skulle være kapitel 2.1: Jeg har set problemet 117
> gange i dokumenter men kan simpelthen ikke finde en løsning på
> det.

Som udgangspunkt følger nummeringen overskiftniveauene, hvilket
betyder at første ciffer skifter når du markerer en overskift som
overskriftniveau 1. Hvad sker der, hvis du gør det?

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 02-07-03 16:29

On 7/1/03 7:40 PM, in article m2wuf29mcj.fsf@sputnik.janus.dk, "Janus
Sandsgaard" <spam@janus.dk> wrote:

> Som udgangspunkt følger nummeringen overskiftniveauene, hvilket
> betyder at første ciffer skifter når du markerer en overskift som
> overskriftniveau 1. Hvad sker der, hvis du gør det?
>
> -j

Hej

Tak for rådene omkring Word, probemet er nu løst. MS Word er en gåde nogle
gange :)

Regards
Anna
--
AOL / ICQ / iChat: annabassand (AIM)
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 02-07-03 07:34

Hej Anna,

Hvilken Word bruger du?

I de nye versioner skulle den gerne selv lave tallene om automagisk i de
gamle (f.eks. 5.1a [ i øvrigt klippe stabil på også nye maskiner]) skal
du i menue "værktøj" - "omnummerer" og så gøre det der.

Det er nemmest, hvis du vælger "Vis" - "disposition" og det ønskede
antal overskriftsniveauer inden.

Ring evt i morgen eller noget, hvis du vil have mere hjælp.

/Sebastian