Stereophonics på Roskilde Festival...
Fra : Casio

Dato : 01-04-01 22:24

....kunne det ikke tænkes? Tjek dette link:

http://www.stereophonics.com/gigs/display.html

De spiller i Froum d. 7. juli.

Roskilde festivalen er fra 28. juni til d. 1. juli.

--
Casio
ICQ 33379605

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 01-04-01 22:57

"Casio" skrev i en meddelelse

> ...kunne det ikke tænkes? Tjek dette link:
>
> http://www.stereophonics.com/gigs/display.html
>
> De spiller i Froum d. 7. juli.
>
> Roskilde festivalen er fra 28. juni til d. 1. juli.

Det er jo typisk sådan rygterne starter, men jeg tvivler nu.... hvorfor
skulle de dog spille på Roskilde en uge før en solokoncert i København....?

Kåre

Fra : Casio

Dato : 01-04-01 23:03

>hvorfor skulle de dog spille på Roskilde en uge før en solokoncert i
>København....?

-------------

Hvorfor skulle de ikke?

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 01-04-01 23:22

"Casio" skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle de ikke?

Da jeg spurgte var jeg lige ved selv at stille modspørgsmålet....for hvorfor
skulle de ikke også det.

Men ville det ikke være ulogisk at spille en uge før på en festval hvor
mange af de potentielle billetkøbere til forum også kommer.....? Jeg ved
godt at der er mange der ikke tager til festival som kunne komme til
Forum...men alligevel?

Det er bare en tanke, jeg ved intet og har intet at holde det op på - jeg er
bare imod at man laver alle mulig rygter på baggrund af, at der i en
tourpplan kunne være plads til det. Der var også nogen der luftede tanken om
Alanis Morisette var det vist......noget med et job i Berlin eller noget 14
dage tidligere...hun kan sgu da nå verden rundt med 5 andre jobs i den
periode, så at de er i nærheden inden for en uge eller to tager jeg ikke som
noget tegn...

Kåre

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 02-04-01 14:00

Det er nok meget meget få Stereophonics fans der har købt billet for at se
dem spille.
Man må jo lige huske på, at de jo kun er opvarmningsband.....
Eftersom ikke alle U2 fans fik billet til U2, så er det nok heller ikke
mange Stereophonic fans der fik billet til samme koncert.
Men Roskilde er dog lige lovlig lang tid i forvejen.... Havde det været
dagen før, så kunne det måske være?
Men hvem ved?

Mvh Thomas

Fra : Casio

Dato : 02-04-01 20:48

> [...]
> mange af de potentielle billetkøbere til forum også kommer.....? Jeg ved
> godt at der er mange der ikke tager til festival som kunne komme til

Jeg ved godt at den nok ikke holder i retten, men..... De er jo ikke blevet
offentliggjort på Roskilde endnu, så da folk købte billet til Forum vidste
de jo ikke at de også skulle spille på Roskilde. Havde de vidst det havde de
måske ikke købt billet til Forum da de alligevel skulle have været på
Roskilde.
- okay den er lidt langt ude, men meget sjov tanke, hehe...... Især nu når
jeg lige har læst at de kun er opvarmningsband.

> Det er bare en tanke, jeg ved intet og har intet at holde det op på - jeg
er
> bare imod at man laver alle mulig rygter på baggrund af, at der i en
> tourpplan kunne være plads til det.

Jeg ELSKER rygter :)

> [...]
> dage tidligere...hun kan sgu da nå verden rundt med 5 andre jobs i den
> periode, så at de er i nærheden inden for en uge eller to tager jeg ikke

Det passer da meget godt med en uge imellem..... Det er der da også andre
steder på deres tourplan.

--
Casio

Fra : Invader Zim

Dato : 03-04-01 00:48

"Casio" <kena@mail.dk> wrote in message

> -------------
>

> Hvorfor skulle de ikke?

de har vel også et budget at skulle overholde. normalt plejer bands på tour
ikke at rejse frem og tilbage uden videre, med mindre deres promoterer
regner med de vil tjene fedt på det.

-Invader Zim

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 03-04-01 13:38

"Invader Zim" skrev i en meddelelse

> de har vel også et budget at skulle overholde. normalt plejer bands på
tour
> ikke at rejse frem og tilbage uden videre, med mindre deres promoterer
> regner med de vil tjene fedt på det.

Du siger vel lige netop det jeg mente, at det at de er i landet kort tid
efter, eller før for den sags skyld, faktisk mere taler for at de ikke
kommer end at de kommer.... det er da for åndsvagt, at rejse frem og tilbage
mellem de samme lande.....

Der dog vælger at tro på rygterne omkring Alanis, men nok mest fordi jeg
vildt gerne vil høre hende igen... så rygter handler vil i virkeligheden om
hvad man gerne vil tro på....

Kåre

Kåre

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-04-01 18:02

"Kåre Weng Madsen"
> Der dog vælger at tro på rygterne omkring Alanis, men nok mest fordi jeg
> vildt gerne vil høre hende igen... så rygter handler vil i virkeligheden om
> hvad man gerne vil tro på....

Du minder mig pludselig om, at jeg har hørt et rygte om, at Michael
Jackson, Aretha Franklin, Beatles og Peter Belli som ung alle kommer
på Stars i Vordingborg i weekenden!

(Jeg ved ikke, hvor det med Peter Belli kom fra. Undskyld!)

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 03-04-01 19:03

"Peter Brandt Nielsen" skrev i en meddelelse

> Du minder mig pludselig om, at jeg har hørt et rygte om, at Michael
> Jackson, Aretha Franklin, Beatles og Peter Belli som ung alle kommer
> på Stars i Vordingborg i weekenden!

Jeg har faktisk også hørt det om Michael Jackson - han optræder under
pseudonym som DJ Freedom - så måske skulle vi arrangere noget fælles
kørsel....der går jo nok ikke offentlige transport til Vordingborg......

Kåre

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-04-01 23:23

"Kåre Weng Madsen"
> Jeg har faktisk også hørt det om Michael Jackson - han optræder under
> pseudonym som DJ Freedom - så måske skulle vi arrangere noget fælles
> kørsel....der går jo nok ikke offentlige transport til Vordingborg......

Min privathelikopter letter fra taget af Hotel Royal halvanden time før.
Be there or be square!

Nej, faktisk bor jeg i Vordingborg. Og jeg er helt ligeglad med Stereo-
phonics, så jeg ved ikke, hvad jeg laver i denne tråd!

Fra : Invader Zim

Dato : 04-04-01 19:55

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nej, faktisk bor jeg i Vordingborg. Og jeg er helt ligeglad med Stereo-
> phonics, så jeg ved ikke, hvad jeg laver i denne tråd!

jeg er sådan set også fuldstændig ligeglad med stereophonics - jeg svarede
vist bare på 'hvorfor ikke' spørgsmålet fordi jeg rent faktisk ser det ret
ofte, så jeg tænkte bare at jeg kunne oplyse folket lidt :P

-Invader Zim