telia classic
Fra : Mickey

Dato : 01-04-01 22:15

nogen der ved om subj. kan overdrages til en anden person ?

--
Mickey

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-04-01 22:23

Mickey skrev:

>nogen der ved om subj. kan overdrages til en anden person ?

Det gør Telia helt sikkert, giv dem et ring.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Mickey

Dato : 01-04-01 22:27

> Det gør Telia helt sikkert, giv dem et ring.

men det var nu nemmere hvis der lige hurtigt var en her der vidste det, så
slap jeg for telefonkø osv...

- er deres support en gratis nummer ?

--
Mickey

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-04-01 22:34

Mickey skrev:

> - er deres support en gratis nummer ?

Hvis det starter med 80, så ja, og det mener jeg det gør.

Fra : Flemming

Dato : 01-04-01 22:49

> Hvis det starter med 80, så ja, og det mener jeg det gør.

80101080, jeg ringer til dem hver måned for at få min gratis specificeret
regning. (Det er åbenbart meget svært for dem, at sætte den slags op )

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-04-01 08:18

Det koster 150 kr. at overføre et abbonnement.
Jeg har lige overført 2 stk. fra Wanna-Save

/Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-04-01 08:30

> Det koster 150 kr. at overføre et abbonnement.
> Jeg har lige overført 2 stk. fra Wanna-Save

OG jeg kunne faktisk lukke abbonementerne, således at modtagerene ikke kunne
bruge dem før de var overført !

/Mikael

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 02-04-01 08:24

Flemming> 80101080, jeg ringer til dem hver måned for at få min
Flemming> gratis specificeret regning. (Det er åbenbart meget svært
Flemming> for dem, at sætte den slags op )

Jeps, jeg har brugt 6 uger på at få dem til at fatte at jeg ikke gider
have mit abonnement mere... Endelig har de fået det ind i deres tykke
hoveder. Telia køre desværre ikke efter princippet "Kunden har altid
ret" og påstod direkte i telefonen at jeg ikke kunne læse da jeg sagde
at der på min kontrakt stod 10 dages opsigelsesvarsel...

En stor flok inkompetente ***** i deres "kunde"center.

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson