Hvor kan man lære html?
Fra : Brian Andersen

Dato : 18-07-03 18:14

Hej

Jeg har besluttet mig for at lære at skrive html. I den forbindelse vil jeg
høre om der er nogle der kender en hjemmeside hvor der er nogle gode guider?

Med venlig hilsen
Brian Andersen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-07-03 18:16

"Brian Andersen" <brian-andersen@tdcadsl.dk> wrote in

> Jeg har besluttet mig for at lære at skrive html. I den
> forbindelse vil jeg høre om der er nogle der kender en
> hjemmeside hvor der er nogle gode guider?

www.webcafe.dk, www.html.dk og mange andre.

Når du har læst begynderguiderne så surf lidt rundt og find de ting
du vil have og så så hvordan andre har lavet det. Husk, ripoff er
ikke sjovt.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Rasmus Burkal

Dato : 18-07-03 22:28

Hey

Tag også et kig på http://www.w3schools.com/, de har en go' beskrivele samt
guide!

Go' fornøjelse
// Rasmus

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-07-03 23:06

"Brian Andersen" <brian-andersen@tdcadsl.dk> skrev

> Jeg har besluttet mig for at lære at skrive html. I den forbindelse vil
jeg
> høre om der er nogle der kender en hjemmeside hvor der er nogle gode
guider?

www.hjemmesideskolen.dk er også en mulighed

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Brian Andersen

Dato : 19-07-03 07:29

Mange tak for de gode links, nu har jeg lidt at gå i gang med

Med venlig hilsen
Brian Andersen

Fra : Rikke

Dato : 19-07-03 19:48