?: <table> i <td>
Fra : Anders Hansen

Dato : 14-07-03 18:04

Hejsa, hvordan løser jeg nemmest dette problem: jeg vil indlejre en <table>
i et <td> felt. <td> feltet har en specifik størrelse (300,200) - jeg ønsker
så at hvis den indlejrede tabel er størrere end dette skal der komme
scrollbars, men det gør der ikke når jeg bare skriver:

den udvider bare den ydre tabel... Jeg vil helst undgå at bruge frames, så
hvis der er løsning på mit problem, vil jeg meget gerne høre den...

mvh/Anders

Fra : Jette

Dato : 14-07-03 18:20

"Anders Hansen" <isl45662@image.dk> wrote in message
> [...]
ønsker
> så at hvis den indlejrede tabel er størrere end dette skal der komme

Du kunne jo smide et tekstarea ind i td'en...

<textarea rows="10" cols="10">Her er noget tekst, og hvis
det fylder mere end størrelsen, vil der komme scrollbar</textarea>

I stedet for rows og cols kan du også benytte
style="width:300px;height:200px" ... jeg mener også at det kan lade sig gøre
at fjerne rammen på tekstfeltet, hvis du ønsker det, prøv f.eks.
style="border:0"

Mvh. Jette

--
***** LEJLIGHED TIL SALG I STORKØBENHAVN *****
3 vær. med have, centralt i 2860 Søborg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-07-03 18:34

"Anders Hansen" <isl45662@image.dk> skrev :

> [...]
>så at hvis den indlejrede tabel er størrere end dette skal der komme
>scrollbars, men det gør der ikke når jeg bare skriver:

Smid indholdet ind i en <div> med den specifikke størrelse.

indhold

Og den tabel kan du smide ind i en tabelcelle, men du kan sikkert
godt nøjes med <div>, tabellen gør sådan set ikke noget.
--
Knud

Fra : Anders Hansen

Dato : 14-07-03 19:15